جوانان كارآفرین، نیازمند نگاه ویژه مسوولان هستند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'محمد امین زارعی' شامگاه شنبه در آیین اختتامیه بخش جوان كارآفرین جشنواره حضرت علی اكبر(ع) در هتل المپیك تهران افزود: 420 جوان كارآفرین در این دوره از جشنواره شركت كردند كه از این بین 93 نفر حائز امتیاز شده و در نهایت 43 نفر به عنوان جوان كارآفرین برتر به بخش داوری راه یافتند.

وی ادامه داد: جوانان در این بخش از جشنواره در محورهای مختلف صنعت كشاورزی، دامپروری و شیلات ، خدمات ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تجارت و بازرگانی ، پزشكی - بهداشت و درمان ، فرهنگی - اجتماعی و آموزش و پژوهش تجلیل شدند.

زارعی ادامه داد: شاخص های مختلف را برای جوانان كارآفرین برتر، در نظر گرفته ایم كه توسط صاحبنظران مورد داوری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون تمركز توطئه های دشمن به سوی اقتصاد كشورمان است، گفت: كارآفرینی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری عرصه جهاد اقتصادی و زیربنای كشور برای هدایت نظام به سوی آرمان های انقلاب اسلامی دانست.

درپایان این مراسم، 'محمد عباسی'، وزیر ورزش و جوانان به همراه 'كاوه اشتهادری' ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و خانم 'فراهانی'، مشاور امور بانوان این وزارتخانه از جوانان زن و مرد برتر و منتخب در این جشنواره تقدیر كردند.

اجتمام**9134 **536





:: برچسب‌ها: ایتالیا , پرنده , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: