ایران از ایزوتوپ ها فقط برای حفظ سلامتی مردم استفاده می كند
نوشته شده توسط : ipxrxt

' رجب آكداغ ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدیدهای خود از مراكز تولید ایزوتوپ ایران افزود: تركیه بر استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای تاكید دارد.

وی گفت: در سفری كه در سال 2010 به ایران داشتیم یك موافقتنامه همكاری در زمینه های آموزش پزشكی و علوم پزشكی بین دو كشور به امضا رسید.

وی با بیان اینكه در خصوص مسایل سلامت و بهداشت كارهای ارزنده ای در ایران انجام شده اظهار كرد: دو وزارت خانه با تبادل هیات های تخصصی خود در زمینه های كاری مختلف سلامت با یكدیگر همكاری می كنند.

آكداغ با اشاره به اینكه دو كشور می توانند در خصوص تبادل دارو و تجهیزات پزشكی نیز با یكدیگر همكاری كنند، تاكید كرد: تركیه خواهان توسعه هرچه بیشتر مناسبات در زمینه بهداشت و سلامت با ایران است.

وی بر اهمیت فرایند روبه رشد و همه جانبه روابط دو كشور دوست و برادر ایران و تركیه تاكید و خواستار توسعه هرچه بیشتر همكاری های دو كشور بزرگ منطقه در بخش های مختلف سلامت شد.

وی اظهار كرد: ایران و تركیه دارای روابط عمیق تاریخی، فرهنگی هستند و بدون تردید روابط این دو كشور در كنار تاثیرات اقتصادی، از نظر ابعاد اجتماعی و فرهنگی نیز حایز اهمیت است.

وزیر بهداشت تركیه با بیان اینكه اقدامات مهمی برای توسعه همكاری های ایران و تركیه به اهتمام مسوولان دو كشور صورت گرفته است، گفت: برای تحقق اهداف تعیین شده نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت ها هستیم.

وی در خصوص ریزگردهایی كه از كشور عراق وارد خاك كشورهای همجوار می شود، گفت: این ریزگردها تاكنون وارد تركیه نشده و مشكلی در این خصوص وجود ندارد.

6120/587/245





:: برچسب‌ها: پارک , اسکاتلند , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: