مدیرعامل باشگاه صدرا: با تیمی قدرتمند در لیگ كشتی شركت می كنیم
نوشته شده توسط : ipxrxt

'محبوب قبادیان'بااعلام اینكه رایزنی های لازم برای جذب كشتی گیران عنوان دارمازندرانی آغاز شده است، روز چهارشنبه به ایرنا گفت: به عنوان یكی از باشگاههای سازنده و سرمایه گذار در ورزش بویژه كشتی، قصد داریم امسال پس از چند سال وقفه دوباره در لیگ برتركشتی آزاد حضور یابیم.

وی بااشاره به این موضوع كه باشگاه صدرا امتیاز حضوردر لیگ برتر را دارد، ادامه داد: نیازی به خرید امتیاز تیم لیگ برتری را نداریم، چراكه همچنان امتیاز حضور در لیگ برتر را داریم، اما آنچه مسلم است باید با تیمی قدرتمند و مدعی پای به این پیكارها بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای زیرآب اضافه كرد:مدتهاست كه با برخی كشتی گیران بومی مشغول مذاكره هستیم و تایید حضورشان در تركیب تیم را نیز گرفته ایم. امسال تیمی متشكل از جوانان و ملی پوشان عنوان دار را راهی لیگ خواهیم كرد كه مطمئنا ما را به عنوان یكی از مدعیان اصلی قهرمانی مطرح می كند.

قبادیان خاطر نشان كرد: ارتباط تنگاتنگی با اهالی كشتی و متولیان این رشته داریم و بارها با حضور در خانه كشتی تهران در كنار كادر فنی و كشتی گیران المپیكی بودیم تا نشان دهیم باشگاه صدرای زیرآب نگاه ویژه ای به ورزش اول كشورمان دارد.

وی در خاتمه به اهمیت حضور باشگاه ها و سرمایه گذاران خصوصی در رشته كشتی اشاره كرد و گفت: طی سالیان اخیر شاهد بروز برخی مشكلات بودیم كه باعث طرد شدن سرمایه گذاران در لیگ كشتی شد، ولی پس از تغییر و تحولات اخیر، امیدواریم نگاه متولیان كنونی هم با مسئولان قبلی تفاوت كرده باشد و زمینه حضور باشگاه ها را در لیگ كشتی هموار سازند.

ورزشی.**9162**1590





:: برچسب‌ها: معماری , کالیفرنیا , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: