4 متجاوز به عنف در ملا عام به دار مجازات آویخته شدند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، اجرای حكم اعدام چهار نفر از متجاوزات به عنف با حضور 'فریدون امیرآبادی' سرپرست دادسرای عمومی جنایی تهران و سرهنگ 'محمدیان' رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ به اجرا درآمد.

بر اساس این گزارش، محكومان به اعدام به ترتیب فرشید 21 ساله از تهران، محمد 21ساله از كرج، ایمان و احسان 25 ساله از تهران بودند.

حدود سه هزار نفر از مردم تهران با حضور در محل اجرای حكم، نظاره گر مجازات محكومان بودند.

یكی از محكومان به اعدام، پسر جوانی بود كه پس از ربودن دختر دانشجویی در 16 دی‌ماه سال 87 او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

بر اساس این گزارش، دختر جوان پس از این جنایت با مراجعه به پلیس طرح شكایت كرد كه ماموران با ردیابی تلفن همراه دختر جوان موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شده و او را دستگیر كردند.

با تكمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده برای محاكمه به شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد و قضات دادگاه وی را به اعدام و 10 سال زندان محكوم كردند كه این حكم از سوی شعبه 32 دیوان عالی كشور تایید شد.

دومین محكوم به مرگ یك زندانی بود كه با شناسایی همسران همبند‌های خود آنها را مورد تجاوز قرار می‌داد.

زن جوانی در سال 87 علیه مجرمی خطرناك در دادسرای كرج، شكایتی را مطرح كرد كه تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این رابطه را آغاز كردند و با دو پرونده مشابه دیگر روبرو شدند.

در این دو ماجرا مرد زندانی سراغ همسران همبندی های خود رفته و نیت شیطانی‌اش را اجرا كرده بود.

این متجاوز به عنف پس از دستگیری و محاكمه در شعبه 80 دادگاه كیفری استان البرز به اعدام محكوم شد كه حكم او در شعبه 11 دیوان عالی كشور به تایید رسید.

بر اساس این گزارش، سومین اعدامی مردی بود كه زن جوانی را در میدان آزادی به عنوان مسافر سوار خودروی پژوی خود كرده و او را پس از ربودن مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

این جنایت دوم آبان ماه سال 87 با شكایت زن 28 ساله در كلانتری آزادی افشا شد و پس از رد یابی های فراوان راننده پژو دستگیر و در شعبه 79 دادگاه كیفری محاكمه و به اعدام محكوم شد.

با اعتراض متهم، این پرونده به دیوان عالی كشور ارسال و در آنجا حكم اعدام نقض شد.

مرد شیطان صفت بار دیگر در دادگاه كیفری محاكمه شد كه این بار نیز قضات دادگاه او را به اعدام محكوم كرده و حكم در دیوان عالی كشور تایید شد.

آخرین محكوم به اعدام امروز، مردی به نام 'بهزاد' معروف به جبارسینگ بود كه مجموعه ای از جرایم خشن مانند آدم ربایی، سرقت مسلحانه، مواد مخدر، شرارت، تهدید با چاقو، خرید و فروش اسلحه، سرقت احشام و تجاوز به عنف را در پرونده خود داشت.

او در آخرین جنایت خود پسر جوانی را سوار موتورسیكلتش كرده و به یك دامداری در حوالی ورامین كشاند و پس از آزار و اذیت پسرنوجوان ، او را تهدید كرد كه اگر موضوع را به كسی بگوید نقشه قتلش را اجرا می‌كند.

این جنایتكار پس از محاكمه در شعبه 72 دادگاه كیفری استان تهران به اعدام محكوم شد كه قضات شعبه 20 دیوان عالی كشور حكم را تایید كردند.

532**9140**1368





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: