تاكید وزارت راه وشهرسازی بر تفكیك وظایف حاكمیتی از تصدی گری
نوشته شده توسط : ipxrxt

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شركت قطارهای مسافری رجاء در روز چهارشنبه حاكی است ،'ناصر بختیاری ' افزود: با انتقال بخش‌های حاكمیتی بار وظایف این بخش از مجموعه رجاء كاسته شده و فرصت تفكر و ایجاد ارتقای سطح خدمات‌دهی در قطارهای رجاء مهیا می‌شود.

نشست هم اندیشی با شركا و راهبران قطارهای رجاء به منظور ایجاد تعامل برای خدمات رسانی مطلوب تر به مسافران برگزار شد .

بختیاری اضافه كرد:با بررسی‌های صورت گرفته از سوی كمیته تحول اداری شركت كه متشكل از اعضای هیأت مدیره و معاونین و برخی مدیران مجموعه است به نقاط مثبتی در فعالیت‌ها دست یافتیم.

وی گفت: برخی دستورالعمل‌های خوب برای ارائه خدمات به مسافران وجود دارد كه با توجه به انجام وظایف حاكمیتی از آن غافل شده بودیم و با اجرای این موارد به نقاط روشنی در ارائه خدمات خواهیم رسید.

مدیرعامل رجاء ضمن تاكید بر انتقال وظایف حاكمیتی به راه‌آهن گفت: كلیه قراردادها و تفاهم‌هایی كه رجاء پیش از این به نیابت از راه‌آهن با شركت‌های مالك دیگر امضا كرده بود به آن مجموعه منتقل می شود .

به گفته بختیاری، از این پس با انجام وظایف حاكمیتی از سوی ره‌آهن در قبال شركت‌های خصوصی فعال در عرصه حمل و نقل ریلی مسافری، شركت‌ها نیز موظف به ارائه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران خواهند شد.

مدیرعامل رجاء اظهار امیدواری كرد: با استفاده ازتجارب، همفكری و همدلی كلیه شركت های راهبر و شركای رجاء نقاط روشن و مثبتی در عرضه مطلوب خدمات مسافری حاصل شود.

این نشست به میزبانی شركت ماربین به عنوان یكی از شركای شركت قطارهای مسافری رجاء برگزار شد.

اقتصام** 1559**1601





:: برچسب‌ها: مرخصی , پارک , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: