سال گذشته كمیته امداد بیش از 300 هزار فرصت شغلی ایجاد كرده است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا ، حسن انواری افزود:‌ به همین مناسبت در شورای عالی اشتغال كمیته امداد به عنوان نهاد برتر معرفی شد و به این نهاد به عنوان رتبه اول لوح تقدیر و سپاسگذاری اهداء‌ شد كه جزو افتخارات نظام است.

وی اظهارداشت:‌در سال گذشته 1500میلیارد تومان از تسهیلات بانكی قرار شد استفاده كنیم كه 750 میلیارد تومان برای اشتغال خانگی و 750 میلیارد تومان دیگر برای خود اشتغالی در نظر گرفته شد.

انواری افزود:‌ امسال 500 هزار فرصت شغلی در دستوركار داریم و بشرط اینكه اعتبارات آن تعیین شود و تاكنون برای 300 هزار فرصت شغلی با بانك مركزی صحبت شده است .

‌ وی گفت: برای نیمه اول سال 91تا مهرماه با بانك مركزی رایزنی كرده ایم كه با پرداخت حدود 800 میلیارد تومان موافقت شده است كه در حال رایزنی با استان ها برای تعیین سهمیه آن ها هستیم .

سرپرست كمیته امداد افزود: بودجه ما در مجموع 19درصد افزایش داشته است كه مجموع اعتبارات ما به 2400 میلیارد تومان رسیده است.

وی رویكرد كمیته امداد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش عنوان كرد وگفت:‌

استعداد سنجی و شكوفا كردن استعدادهای خانواده های تحت پوشش كمیته امداد و خود اشتغالی سرلوحه این نهاد می باشد .

انواری در مساله درمان مددجویان كمیته امداد امام خمنی (ره ) اظهارداشت:‌ بیمه اجتماعی روستایی برای 350 هزار خانواده تحت پوشش كمیته امداد تدارك دیده شده كه از بیمه روستایی برخوردار شوند.

وی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره)

با شعار ولایت ، ایثار ، امید و تلاش به ویژه در بخش اردوها كه از امشب آغاز می شود را شامل 18اردوگاه برای 50هزار دانش آموز از خانواده تحت پوشش كمیته امداد ذكر كرد.

انواری افزود:‌بخش مهارت آموزی سهم عمده در این اردوگاه ها دارد و به عنوان ایستگاه های توانمند سازی برای جوانان و نوجوانان محسوب می شود و همچنین 100كانون فرهنگی دائم در تابستان 91 پذیرای 30هزار دانش آموز در سراسر كشور می باشد.

سرپرست كمیته امداد هزینه برگزاری این اردوگاه ها را برای دانش آموزان تحت پوشش كمیته امداد یك میلیون و 300هزارتومان ذكر كرد و گفت :‌ در مجموع 5 میلیارد تومان برای این كار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قبلا دانش آموزان ممتاز به این اردوگاه ها دعوت می شدند ولی امسال دانش آموزان ضعیف هم به این اردوگاه ها دعوت می شوند .

در پایان مراسم افتتاحیه سی امین دوره اردوهای دانش آموزی سراسری و منطقه ای كمیته امداد امام خمینی (ره ) كه در سوهانك ،مجتمع ولایت كمیته امداد برگزاری شد ، دانش آموزان تحت پوشش این نهاد كه در ورزش مقام كشوری كسب كرده بودند ، لوح تقدیر خود را از دست محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دریافت كردند.

**1536**





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: