وعده گاه دیدار
نوشته شده توسط : ipxrxt

با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 بیگانگان كه منافع سیاسی و اقتصادی خود را در ایران در خطر می دیدند و با وجود مواضع قاطع امام و مسوولان به این درك رسیده بودند كه دست آنها برای همیشه از سرمایه های این كشور قطع شده است، با خیالی واهی جهت تضعیف انقلاب دست به هر جنایتی زدند. آنها تصور كردند، اگر شخصیت های برجسته نظام را ترور كنند شاید بتوانند نهال نوپای انقلاب را بخشكانند.

دشمنان كوردل برای این منظور احتیاج به افرادی داشتند كه مجری عوامل آنها باشند پس گروهك منافقین انتخاب شدند، آنها در صف دشمن و در مقابل ملت خود قرار گرفتند و هولناك ترین جنایات را علیه مردم خود در تاریخ به ثبت رساندند.

آنان در دوران جنگ تحمیلی نیز با دشمن بعث هم پیمان شدند و تا پایان جنگ در صف دشمن با ملت ایران جنگیدند و پس از جنگ نیز با پول و اسلحه دشمن، دست به هر جنایتی زدند و حتی در مقدس ترین زمان و مكان، یعنی در ظهر عاشورا و در حرم امن الهی با بمب گذاری زائران و نیایشگران ثامن الحجج امام رضا(ع) را مجروح و یا به شهادت رساندند، انسانهایی كه تنها گناهشان عبودیت پروردگار و زیارت حریم ولایت بود.

در دهم محرم 1415بعداز ظهر عاشورا ، برابر با 30 خرداد 1373 كربلایی دیگر در كنار حریم ولایت حادث شد و دست نشاندگان شیطان با انفجار بمبی معادل 10 پوند ماده منفجره تی.ان.تی، 27 تن از هموطنانمان را شهید و بیش از 300 تن را زخمی كردند.

صدای مهیب انفجار بمب، فضای روضه منوره رضوی را پر كرد و نوحه سرایی ها تبدیل به شیون و فریاد یا حسین یا حسین شد، انفجار مهیب همه جا را به لرزه درآورد و لحظه ای بعد دود غلیظ و بوی خون در فضای سراسر معنویت حرم پخش شد.

بمب در محلی واقع در قسمت بالای حرم منفجر و زائرانی كه با اشتیاق خود را به نزدیكی امام خود رسانده بودند، در ثانیه های اول، شهد شهادت را نوشیدند؛ شدت انفجار به حدی بود كه اعضای بدن شهدا و تكه های قسمتی از صحن به پشت بام رسیده و دیوارهای صحن مطهر حضرت آغشته به خون حسینیان زمان شده بود.

در سراسر میهن اسلامی در آن سال شوری دیگر برای امام حسین(ع) و یارانش به پا شد هر كس از هر جا خبر این واقعه را می شنید خشم و نفرت بسیار خود را نثار دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان می كرد و این عاشورا برای ملت ایران پس از واقعه كربلا، عاشورایی همیشه به یاد ماندنی شد.

آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری پیرامون هتك حریم مطهر امام رضا(ع) در پیامی فرمودند:

'...با اندوه و تاْسف اطلاع یافتیم كه دست جنایتكار دشمنان اسلام به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتك حریم مطهر و مقدس بارگاه رضوی علیه الاف التحیه و الثنا عده ای از زوار مظلوم را در حرم مطهر امام هشتم علیه السلام و در روز عاشورای حسینی به خون غلطانده است. دشمنان منافق و معاند و سنگدل با این كار نشان می دهند كه به هیچ یك از موازین انسانی پایبند نیستند و دشمنی آنان با ملت غیور و مؤمن هیچ حد و مرزی نمی شناسد...لعنت خدا و نفرین و نفرت بندگان خدا بر آن دستهای جنایتكار و دلهای سیاه باد. دشمنان ملت ایران با اینگونه كارها عجز و ناتوانی خود را به اثبات می رسانند و ثابت می كنند كه محكوم به زوال و نابودی اند...'.

گروهك تروریستی منافقین با این جنایت به جهانیان ثابت كرد كه به هیچ اصل و معیار الهی و انسانی پای بندی ندارد و در دشمنی و ستیز با ملت غیرتمند ایران اسلامی هیچ حد و مرزی را نمی شناسد و اكنون نیز پس از سی و اندی سال كه از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی می گذرد دشمنی خود را با سرسپردگی به دستگاههای اطلاعاتی غرب نشان می دهد. آنان كه مدعی آزادی و آزادی خواهی بودند و سنگ مسائل دینی را بر سینه می زدند در روزی مقدس و محترم برای هر مسلمانی، حریم امن امام هشتم (ع) را شكستند و عزاداران راستین اباعبدالله الحسین را به خاك و خون كشیدند. اقدامی كه نه تنها تاثیری در اراده محكم مردم ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی نداشت بلكه خشم و نفرت آنان را نسبت به بیگانگان و دست نشاندگان داخلی بیشتر كرد.

امروز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این واقعه، بار دیگر شكست توطئه های دشمنان و رنگ باختن حیله های آنان را در روز شمار تاریخ ایران اسلامی ثبت می كنیم . روزی كه مردم مسلمان ایران با صبر و شكیبایی خود اجازه ندادند تا تصور دشمن بر خم شدن و شكست آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی به حقیقت نزدیك شود.

اطلاع**9131**1717





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: