یونان از كشورهای اتحادیه اروپا برای مهار آتش سوزی ها درخواست كمك كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

براساس گزارش های رسانه های خبری یونان، بر اثر این آتش سوزی ها كه از بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) به طور همزمان رخ داد و همچنان ادامه دارند، دولت یونان از تعدادی از كشورهای اتحادیه اروپا درخواست كمك كرده است.

بر اثر این آتش سوزیها، سه نفر از آتش نشانان شهر آتن زخمی و بیش از 20 هزار هكتار از مزارع و جنگل های این شهرتا كنون به خاكستر تبدیل شده اند.همچنین تا كنون به تعداد زیادی از واحدهای مسكونی و خودورهای پارك شده در این محل ها آسیب های زیادی وارد شده است.

بر اساس گزارش رسانه های خبری یونان، هم اكنون چندین هواپیما و بالگرد ویژه اطفای حریق، به علاوه 180 نفر به همراه 75 خودرو آتش نشانی فقط در شهر آتن به تلاش برای مهار و خاموش كردن این آتش سوزی ها ادامه می دهند.

در همین حال رسانه های گروهی یونان گزارش دادند كه تعداد دو بالگرد ویژه اطفای حریق از كشور ایتالیا هم اكنون در كنار نیروهای یونانی برای مهار و خاموش كردن این آتش سوزی ها تلاش می كنند و بزودی تعدادی بالگرد نیز از كشور فرانسه و كرواسی به یاری یونانیان خواهند آمد.

بر اساس گزارش رسانه های خبری یونان در حال حاضر تعداد 32 نقطه از جنگل های وسیع در سراسر یونان در آتش می سوزند و تلاش های مستمر نیروهای آتش نشانی تاكنون به علت وزش باد شدید، چندان موثر واقع نشده اند.

**2170** 1506





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: