47 حافظ و 58 قاری در مسابقات بین المللی قرآن به رقابت می پردازند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'علی محمدی' در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم افزود: در این دوره از رقابت ها حدود 70 كشور اسلامی و غیر اسلامی از پنج قاره جهان حضور دارند.

وی ادامه داد: از ایران نیز برترین های مسابقات كشوری در رشته حفظ و قرائت قرآن كریم به ترتیب به نام های 'حسین معتمدی' از اصفهان و 'قاسم مقدمی' از خوزستان حضور می یابند.

محمدی توضیح داد: در این دوره از مسابقات 14 داور شامل 9 داور خارجی و پنج داور خارجی امر نظارت و هدایت و داوری را بر عهده خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه، از برگزاری سومین همایش تجلیل از 29 نفر از بانوان عرصه قرآنی در 31 خردادماه و بازدید از اماكن مذهبی و تفریحی، به عنوان برنامه های جنبی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم نام برد.

محمدی با بیان اینكه همچنین در حاشیه این دوره از مسابقات همایش پژوهش های قرآنی اول تیرماه برگزار می شود، افزود: در مجموع 550 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده كه از این تعداد 45 مقاله خارجی و بقیه مقالات داخلی است.

وی یادآورشد: همچنین نمایشگاه محصولات قرآنی در قالب 50 غرفه در بخش جنبی این مسابقات دایر شده و توانمندی های ایران در عرصه های مختلف قرآنی به نمایش گذاشته شده است.

وی از برگزاری 20 محفل انس با قرآن در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در تهران، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی به عنوان دیگر برنامه های بخش جنبی مسابقات نام برد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم كه از امروز - 28 خردادماه - در مركز همایش های بین المللی آغاز به كار كرده تا دوم تیرماه ادامه دارد.

فراهنگ 1883





:: برچسب‌ها: پرنده , نشان , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: