برترین ایده در تولید ملی در جشنواره شهید رجایی معرفی می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا ، دكتر' احمد بزرگیان'روز یكشنبه در هشتمین جشنواره نظام پیشنهادها شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: همچنین امسال در جشنواره ملی شهید رجایی كشور، برترین طرح و ایده ای كه در راستای تولید ملی با سرمایه ایرانی باشد ، شناسایی و طراح آن از دست رییس جمهوری ، لوح سپاس دریافت خواهد كرد.

وی در مورد ارزیابی عملكرد دستگاه های اجرایی در پیاده كردن پیام امسال رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه های اجرایی دولت كه تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی را سرلوحه كار خود قرار داده اند و موفقیتی كسب كرده باشند نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.

بزرگیان ، پیاده كردن نظام پیشنهادها در دستگاه های اجرایی كشور را در بالا بردن كیفیت و كمیت میزان تولید و صرفه جویی در مصرف انرژی موثر اعلام كرد.

وی با اشاره به این كه ، هشت پایگاه اطلاع رسانی ملی'درگاه واحد خدمات الكترونیك' در سیستم خدمات دولت فعال شده است اظهار داشت: این پایگاه ها به صورت گسترده در سیستم مدیریت اداری دولت در حال اجراست.

وی سهولت دسترسی به صحت و سلامت مدارك و اسناد منابع نیروی انسانی، كاهش و به حداقل رساندن ضریب خطا و تقلب توسط افراد سودجو در نظام اداری، سرعت و دقت در كار اداری و صرفه جویی در هزینه و وقت متقاضیان و مسوولان دستگاه های اجرایی كشور را از عمده اهداف راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی 'درگاه واحد خدمات الكترونیك'دولت عنوان كرد.ك/2

555 /679





:: برچسب‌ها: غروب , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: