غیبت بابازاده و بازیكنان پرتغالی در تمرین امروز آبی پوشان
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمرین آبی پوشان ساعت 18 در كمپ باشگاه استقلال آغاز شد كه بازیكنان ابتدا 15 دقیقه با دویدن به دور زمین خودشان را گرم كردند و سپس به تمرین 'آقا وسط' پرداختند.

بازیكنان استقلال سپس زیر نظر كادر فنی در نیمی از زمین در قالب دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال تحت فشار و تمرینات تاكتیكی پرداختند.

دو دروازه بان جوان كه در تمرین آبی پوشان شركت می كنند، امروز در غیاب حمید بابازاده مربی دروازه بان های تیم استقلال زیر نظر كریم بوستانی تمرین كردند.

میگوئل فریرا پدرو هافبك پرتغالی كه روز شنبه در تمرین آبی پوشان شركت كرده بود، مورد تایید امیر قلعه نوعی قرار نگرفت و دیگر در تمرینات این تیم حضور ندارد.

ریكاردو مونتیریو ملقب به ترنتینی هافبك پرتغالی كه فصل گذشته در لیگ برتر این كشور و در تیم 'ریوآوه' بازی كرده است همانند روز شنبه موفق به حضور در آزمون پزشكی نشد تا تمرینات امروز استقلال را هم از دست دهد.

به نظر می رسد امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال شناخت كاملی از این بازیكن دارد و این هافبك پرتغالی برای حضور در لیگ برتر دوازدهم پیراهن استقلال را برتن خواهد كرد.

هواداران استقلال با حضور در سكوهای كمپ استقلال امیرقلعه نویی و بازیكنان این تیم را تشویق كردند. این هواداران پس از شنیدن خبر حضور كریم انصاری فرد در پرسپولیس بر علیه این مهاجم شعار دادند.

علی امیری معاون باشگاه استقلال، امین نوروزی معاون پزشكی، میرشاد ماجدی سرپرست و رضا رجبی مشاور فنی باشگاه تمرین امروز را از نزدیك تماشا كردند.

در كنار زمین تمرین همچون روزهای گذشته حدود 30 نونهال در كنار خانواده های خود در مدرسه فوتبال باشگاه استقلال به تمرین پرداختند.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: ابرها , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: