حضور حجت الله خطیب در اردوی كشتی گیران المپیكی
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حجت الله خطیب' با حضور در خانه كشتی در حالی از نزدیك ناظر تمرین ملی پوشان كشتی آزاد و فرنگی المپیكی ایران بود كه قبل از آن با 'رسول خادم' مدیر فنی تیم های ملی و 'محمد بنا' سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی به بحث و گفت و گو پرداخت.

در این دیدار خطیب، بار دیگر آمادگی فدراسیون كشتی را به منظور فراهم كردن امكانات مناسب برای ملی پوشان كشتی آزاد و فرنگی ایران اعزامی به بازی های المپیك 2012 لندن اعلام كرد.

در ادامه ملی پوشان المپیكی كشتی نیز در حضور سرپرست فدراسیون كشتی، وارد تشك شده و تمرینات خود را با انجام نرمش و گرم كردن آغاز كردند.

اردونشینان كشتی آزاد ایران كه مرحله جدید تمرینات خود را از روز 20 خرداد ماه آغاز كرده اند، صبح روز پنجشنبه ابتدا یك جلسه تمرین با وزنه را انجام داده بودند كه این تمرینات با فشردگی بسیار بالا و زیر نظر كادر فنی تیم ملی كشتی آزاد برگزار شد.

كشتی گیران آزاد المپیكی در نوبت عصر نیز یك جلسه تمرین مرور فن را در سه گروه زیر نظر كادر فنی و همچنین حجت الله خطیب به عنوان ناظر برگزار كردند.

در ابتدا كمیل قاسمی با عباس طحان و احسان لشكری با الیاس بختیاری و در ادامه مسعود اسماعیل پور با بهنام احسان پور و مهدی تقوی با مصطفی حسین خانی و همچنین در گروه سوم صادق گودرزی با ایمان محمدیان و رضا یزدانی با اصغر لاغری سرشاخ شدند.

در این تمرین كه زیر نظر رسول خادم مدیر تیم های ملی و اعضای كادر فنی برگزار شد، كشتی گیران پس از گرم كردن به انجام مرور فن در وقت های متفاوت با تاكید بر اجرای فنون مختلف پرداختند.

كشتی گیران در پایان این تمرین، حركات سایه را انجام دادند و سپس با سرد كردن بدن خود، به این تمرین كه بیش از دو ساعت به طول انجامید، پایان دادند.

از سویی دیگر شاگردان 'محمد بنا' نیز كه چند روزی به مرخصی رفته بودند، عصر روز پنجشنبه وارد مرحله جدید تمرینات تیم ملی كشتی فرنگی شدند تا هر چه بیشتر برای شركت در بازی های

المپیك 2012 لندن مهیا شوند.

كشتی گیران فرنگی با صلاحدید محمد بنا سرمربی تیم ملی، تمرینات آغازین خود را به نرمش و مرور فن سبك اختصاص دادند تا رفته رفته در روزهای آینده بر حجم و فشار تمرینات بیافزایند.

ورزشی. ** 9162 ** 1589





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: