حقوق كاركنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تا 15 درصد افزایش می یابد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، 'فرهاد دانشجو' در تشریح مباحث جلسه هیات امنای این دانشگاه كه چهارشنبه شب در محل دفتر حجت‌الاسلام سید حسن خمینی برگزار شد گفت: كه در این جلسه آئین نامه داخلی هیئت امنای مركزی بند به بند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه، از 10 بند آئین نامه داخلی هیئت امنای مركزی كه همه بندها به اتفاق آرا و یك بند با 8 رای از 9 رای به تصویب رسید.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد یادآور شد: در جلسه شب گذشته همچنین نحوه برگزاری جلسات، ارسال دعوتنامه‌ها، ابلاغ مصوبات و تشكیل دبیرخانه هیئت امناء مشخص شد و همچنین مصوب شد كه اطلاع رسانی رسمی در خصوص مصوبات هیئت امناء از طریق دبیرخانه هیئت امناء و دبیر هیئت امنا كه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است، صورت گیرد.

دانشجو یادآورشد: در این جلسه 'محمد خجسته' معاون اداری دانشگاه آزاد به عنوان خزانه‌دار هیئت امنای دانشگاه مشخص و انتخاب شد.

وی تاكید كرد: در این جلسه همچنین راه اندازی كمیسیون دائمی هیئت امناء متشكل از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس كمیسیون، نماینده رئیس هئیت امناء، دو نماینده از طرف هیئت موسس و معاونین آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و فرهنگی دانشگاه آزاد و یك نفر به نمایندگی از وزیر علوم، یك نفر نماینده وزیر بهداشت و همچنین یك نفر نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به تصویب رسید.

براساس مصوبه هیات امنای مركزی برای افراد حقوقی در كمیسیون دایمی هیات امناء حكم صادر نمی‌شود اما نماینده افراد حقیقی باید از طرف آن فرد به رئیس دانشگاه آزاد به صورت كتبی معرفی شوند.

دانشجو با اعلام اینكه در جلسه شب گذشته تركیب و شرح وظایف هیئت امناهای استانی بررسی شد، ادامه داد: در جلسه قرار شد این موضوع در كمیسیون دائمی هیات امناء كارشناسی شده و در جلسه ماه آینده كه قرار شد قبل از ماه رمضان برگزار شود، تركیب و اعضای هیات امناء مشخص شود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد افزود: بند دیگری در آئین نامه داخلی به تصویب رسید كه براساس آن جلسات در محل دفتر هیات امناء یا محلی كه هیات تصویب كنند برگزار شود مشروط بر اینكه به تایید رئیس هیات امناء نیز برسد.

وی یاداورشد: در این جلسه رییس هیات امناء و دبیر هیات مكلف شدند كه مصوبات هیات امناء را امضا كرده و این مصوبات پس از امضاء توسط دبیر هیات ابلاغ شود.

جلسه هیات امنای مركزی دانشگاه آزاد اسلامی در محل دفتر حجت الاسلام 'سید حسن خمینی' در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: انگلستان , نقاشی های دیواری , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: