جام ملت‌های اروپا؛ آلمان هلند را در آستانه حذف قرار داد
نوشته شده توسط : ipxrxt
هوادار آلمان

آلمان با درخشش ماریو گومز هلند را ۲ بر یک شکست داد و گام بلندی برای صعود از گروه دوم موسوم به گروه مرگ برداشت.

در دومین بازی روز چهارشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) جام ملت‌های ۲۰۱۲ اروپا، دو تیم آلمان و هلند مقابل هم قرار گرفتند که با گل های دقایق ۲۴ و ۳۸ ماریو گومز و تک گل رابین فان پرسی در دقیقه ۷۳ این بازی مهیج ۲ بر یک به سود آلمان خاتمه یافت.

آلمان که با ۳ بار قهرمانی، پرافتخارترین تیم این تورنمنت است بازی روان و سراسر تهاجمی را به نمایش گذاشت و موقعیت های متعددی روی دروازه هلند خلق کرد. باستین شواینشتایگر نه تنها سازنده هر دو گل آلمان‌ها بود، در روند بازی چه در حمله و چه در زمان دفاع بسیار موثر عمل کرد.

هلند که در بازی نخست خود ناباورانه به دانمارک باخته بود با تاکتیکی کاملا هجومی به مصاف آلمان آمده بود. اما بازیکنان هجومی این تیم مشابه بازی قبل، نتوانستند از فرصت‌هایی که خلق کردند بهره ببرند. فان پرسی، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر انگلستان، گرچه با حرکت خلاقانه و شوتی دقیق و محکم یکی از گل‌های آلمان را پاسخ داد، اما مانند بازی مقابل دانمارک دو فرصت مناسب را از دست داد.

ماریو گومز

ماریو گومز تا کنون سه گل در این تورنمنت زده و از شانس‌های اصلی کسب عنوان بهترین گلزن جام به شمار می‌رود

آلمان با این پیروزی شش امتیازی شد و در صدر گروه سوم قرار گرفت. آلمان‌ها شانس اصلی صعود هستند و یک تساوی مقابل پرتغال آنها را به عنوان سرگروه به دور بعد خواهند رساند.

اما هلند با دو شکست و بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد. هلند تنها در صورتی صعود خواهد کرد که پرتغال را با اختلاف دو گل ببرد و آلمان نیز دانمارک را شکست دهد.

رونالدو فرصت سوزی کرد

چهارشنبه در نخستین دیدار گروه سوم پرتغال مقابل دانمارک قرار گرفت، و علیرغم نمایش ضعیف کاپیتان خود کریستیانو رونالدو، مسابقه را ۳ بر ۲ به سود خود تمام کرد. پپه، پوشتیگا و وارلا در دقایق ۲۴، ۳۶ و ۸۷ سه گل برای پرتغال زدند.

دو گل دانمارک را نیکلاس بنتنر، بازیکن قرضی آرسنال در باشگاه ساندرلند انگلستان، در دقایق ۴۱ و ۸۰ با ضربه سر زد.

کریستیانو رونالدو که در ۱۴۴ بازی با پیراهن رئال مادرید ۱۴۶ گل زده، در تورنمنت‌های مهم حضور موفقی با تیم ملی پرتغال نداشته است. او که در بازی مقابل آلمان هم نتوانسته بود از چند فرصت مناسب بهره ببرد، در این دیدار نیز دو فرصت مسلم را هدر داد.

پیش از گل دوم دانمارک رونالدو می توانست به آسانی نتیجه را ۳ بر ۱ به سود پرتغال تغییر دهد اما او در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان، ضربه‌اش را با فاصله به بیرون زد و لحظه‌ای بعد نیکلاس بنتنر گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند.

پرتغال با این پیروزی ۳ امتیازی شد و در رده دوم گروه مرگ جای گرفت. دانمارک نیز با ۳ امتیازی که از شکست هلند در بازی نخست کسب کرده بود در رده سوم قرار گرفته است.





:: برچسب‌ها: کانادا , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: