نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در كابل برگزار می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سیدمحمد سیدی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاكنون پنج دوره نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در شهر هرات برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در این دوره نمایشگاه، بر خلاف دوره های قبل تجار و فعالان اقتصادی افغانستان هم حضور دارند و غرفه هایی در كنار فعالان ایرانی خواهند داشت كه به همین سبب می توان این نمایشگاه را نخستین نمایشگاه مشترك دو كشور دانست.

او گفت: نمایشگاه با محوریت انرژی، ساختمان و مواد غذایی و با هدف توسعه ارتباطات و مبادلات تجاری و اقتصادی دو كشور و تثبیت سهم ایران در بازار افغانستان برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از هشتم تا دهم شهریور ماه در 'سالن اورانوس' شهر كابل با وسعت سه هزار مترمربع و هزار و 500 متر فضای غرفه ای برگزار می شود.

مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: تاكنون 60 شركت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی كرده اند و استقبال فعالان اقتصادی افغان هم تاكنون خوب بوده است.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه نشستهای تجاری میان تجار و بازرگانان، تولیدكنندگان و غرفه داران دو كشور برگزار می شود تا زمینه ارتباط مستقیم و توسعه مبادلات میان آنان فراهم شود.

او با بیان اینكه مجوز برگزاری این نمایشگاه از سوی سازمان توسعه تجارت به نمایشگاه بین المللی مشهد داده شده است گفت: این سازمان 40 درصد یارانه برای هزینه غرفه و حضور در این نمایشگاه به شركتهای ایرانی می پردازد.ك/3

2713/664





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: