اعلام آمادگی 3 تیم برای حضور در لیگ دوچرخه سواری جوانان
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ دومین مرحله از رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان در مواد پیست ، از روز 30 خرداد ماه جاری به مدت 2 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

زمان اعلام آمادگی تیم های شركت كننده در این دوره از رقابت ها تا روز پنج شنبه ( 25 خرداد ) اعلام شده است.

پذیرش تیم های شركت كننده در دومین دوره رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان در مواد پیست ، روز دوشنبه 29 خرداد ماه از ساعت 14 تا 18 خواهد بود و جلسه فنی این مسابقات نیز ساعت 18 همان روز برگزار می شود.

تاكنون و برای حضور در این دوره از رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان، تیم های ترافیك تهران، هیات دوچرخه سواری بروجرد و هیات دوچرخه سواری خوزستان اعلام آمادگی كرده اند.

در تیم ترافیك تهران سهیل نظر زاده، پیمان امیدوار، حسن كربلایی، محمد خوزستانی، علی كریمی و سعید قرائی به عنوان ركابزن، آرش امید فر به عنوان مربی و سرپرست و عباس حسینیان به عنوان مكانیسین حضور دارند.

در تیم هیات دوچرخه سواری خوزستان محمد جدباوی، محمد جواد پلوزاده، محمد مهدی فرطوسی، سید علی هواشم، رضا انجبیلی، حامد فولادی به عنوان ركابزن، محمد باوی به عنوان مربی و مهدی حسن پور به عنوان سرپرست حضور دارند.

در تیم هیات دوچرخه سواری بروجرد آرشام فرزاد، علی فتح الهی، مهدی امیر سرداری، امیر حسین روشن ضمیر و سید علی رضوی به عنوان ركابزن و شهرام مظفری یار احمدی به عنوان سرپرست و بهروز فرزاد به عنوان مربی، تركیب این تیم را برای حضور در این مرحله از رقابتهای لیگ دوچرخه سواری جوانان تشكیل می دهند.

ورزشی ** 1587 **1553





:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: