سربازان حافظان اقتدار و امنیت ملی هستند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ 'محمدحسن باقری' در سومین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز سربازان وظیفه علاوه بر نقش پاسداری از تمامیت ارضی و امنیت كشور به عنوان نخبگان علمی در پروژه‌های مهم و پیچیده كشور ایفای نقش می‌كنند.

امیر سرتیپ باقری با بیان این كه در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز در جبهه های حق علیه باطل حضور حماسی داشتند، گفت: سربازان وظیفه در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جانبازی، بخوبی دین خود را به اسلام، انقلاب و كشور ادا كردند.

وی در ادامه ضمن تبیین نقش و جایگاه سربازان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سربازان وظیفه در طول هشت سال دفاع با رشادت و جانبازی دین خود را به اسلام، انقلاب و كشور ادا كردند.

معاون نیروی انسانی ستادكل نیروهای مسلح تصریح كرد: جای جای جبهه‌های دفاع مقدس احادیث فراوانی از فداكاری‌ها، شجاعت ، رشادتها و شهادت‌ سربازان عزیز دارد.

وی با اشاره به اینكه نگاه نیروهای مسلح به سرباز، كادرسازی برای اداره كشور است، گفت: در دوره سربازی با فراگیری علمی و عملی درس خودشناسی و دشمن شناسی، فرهنگ شناسی، مسوولیت پذیری، امانتداری، راز داری و كار گروهی، آینده كشور را تضمین می‌كنند.

امیر سرتیپ باقری ادامه داد: اگر امروز در بسیاری حوزه‌ها به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته ایم،مرهون جوانان غیرتمندی هستیم كه دیروز در كسوت سربازی این درسها را فرا گرفته و امروز در كسوت معلم و استاد، وزیر، وكیل، مدیر صنعتی و مشاغل دیگر در خدمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی ضمن قدردانی از مسوولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برگزاری سومین جشنواره جوان سرباز، ابراز امیدواری كرد: سربازان با اندوخته‌هایی كه در دانشگاه های نیروهای مسلح فرا می‌گیرند، خود را آماده پذیرش مسوولیت‌های بزرگ در جامعه كنند.

سومین جشنواره جوان سرباز به همت معاونت سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر بخش‌های مرتبط با شناسایی، انتخاب و تجلیل از 40 نفر از سربازان نمونه وزارت دفاع برگزار شد.

سیام**1478*





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: