تخصصی كردن حرفه خبرنگاری در زمینه‌های مختلف ضروری است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'سیدمحمد حسینی' روز یكشنبه در آیین افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در انجمن سینمای پلیس با تشكر و قدردانی از نیروی انتظامی كه فعالیت های هنری و اقدامات موثری در این حوزه دارند ، راه اندازی با شگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس را كاری ارزنده دانست كه در سطح كشور دارای تاثیرگذاری فراوانی خواهد بود.

به گفته حسینی باید جامعه را به سمت و سویی پیش ببریم كه با پیشگیری و فرهنگ سازی مانع سوق دادن افراد به كارهای غیرفرهنگی شود.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تاكید كرد: كارها و فعالیتهای ارزشمندی در حوزه های فرهنگ و هنر در حال انجام است كه باید همگان كمك كنند تا این كارها به بهترین شكل در كشور به ثمر برسد.

نایب رئیس شورای عالی سینما اظهارداشت: اهمیت و موضوع سینما در جامعه اسلامی ایران به حدی مهم و تاثیرگذار است كه هرچه در این زمینه كار شود باز جای فعالیت گسترده وجود دارد.

حسینی یادآورشد : گاهی اوقات یك فیلم سینمایی تاثیرش به مراتب از چاپ چندین جلد كتاب موثرتر است.

وی افزود: هنرمند كسی است كه هنر هفتم را به زیبایی مطرح و پیام را به بهترین شكل ممكن منتقل كند.

به گفته وی در بحث سینما یك پشتوانه فكری لازم است كه هنرمندان می توانند با این پشتوانه محكم هرگونه پیام و دیدگاه خود را به خوبی به مردم و جامعه منتقل كنند.

وزیر ارشاد، سینمای ایران را سینمای ارزشی توصیف كرد كه بیش از گذشته روند صعودی دارد.

وی گفت : هنرمندان دركشان از مسائل بهتر از دیگران است لذا می توانند در قالب های هنری به ویژه هنر هفتم هرگونه پدیده و مساله و اهمیت آن را به جامعه تفهیم كنند.

حسینی گفت: تلاش ما بر این بوده با تمام توان در خدمت هنرمندان در همه عرصه های فرهنگی هنری باشیم ولی از آنجایی كه خانواده زیر مجموعه ارشاد گسترده است ما تمام توان خود را برای راضی نگاه داشتن این فعالان به كار خواهیم گرفت.

وزیر ارشاد افزود: همواره بر این مساله تاكید داریم كه باید یك همگرایی و وفاق بین هنرمندان ایجاد و محیطی آرام برای آنها درست شود.

حسینی با بیان اینكه بر این باوریم كه همه صنف های هنری لازم است در جامعه فعال شوند، افزود: در شورای عالی سینما بحث شده كه همه صنوف هنری تشكیل شود.

وی تاكید كرد: ما هیچگاه مانع فعالیتهای هنرمندان و اهالی سینما كه در چهارچوب ضوابط كشور باشد نخواهیم بود و از پیشنهادهای آنها نیز استقبال می كنیم.

وزیر ارشاد با بیان اینكه باید اختلافات را كنار گذاشته و گذشته ها را نادیده بگیریم تاكید كرد : مصمم هستیم در كنار قانون بتوانیم یك همگرایی بین هنرمندان به ویژه عرصه سینما برای پیشرفت و تعالی كشور ایجاد كنیم.

در ادامه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسوولان انتظامی، باشگاه خبرنگارن پلیس و انجمن سینمایی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا افتتاح شد.

فراهنگ ** 1355 ** 9252**1588





:: برچسب‌ها: زنده , طبیعت , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: