معاون وزیر راه و شهرسازی:10 هزار كیلومتر راه اصلی و فرعی در كشور ساخته می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

' شهریار افندی زاده' شنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، بخشی در حال احداث است و تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد و مطالعه احداث بخشی از راه ها تكمیل و عملیات اجرایی آن نیز بزودی آغاز می شود.

وی طول آزادراه های كشور را اكنون دو هزار و 200 كیلومتر ذكر و خاطرنشان كرد: این میزان تا پایان سال جاری به سه هزار كیلومتر افزایش می یابد.

افندی زاده گفت: توسعه آزادراه ها، نگهداری آنها و كاهش تصادفات و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی كشور از مهمترین برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در سال 91 است.

وی اضافه كرد: این سازمان همچنین 800 میلیارد تومان اعتبار برای روكش، بهسازی، ایمن سازی و استفاده از سیستم های هوشمند در جاده های كشور در پروژه ها ی ملی و استانی اختصاص داده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور گفت: به منظور كنترل و نظارت بر جاده های كشور امسال دوهزار و 200 كیلومتر از جاده ها به دوربین های ثبت سرعت مجهز می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور به منظور دیدار از پروژه های راه سازی چهارمحال وبختیاری به شهركرد سفر كرده است.

7363/547





:: برچسب‌ها: عشق , رودخانه , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: