قانون هدفمندی یارانه ها متوقف شود، دچار هرج و مرج اقتصادی می شویم
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'غلامرضا مصباحی مقدم' در جلسه علنی امروز - یكشنبه - مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و اصلاح قیمت های حامل های انرژی ارائه كرد.

وی با بیان اینكه قانون هدفمندسازی یارانه ها از مطالبات صاحبنظران اقتصادی بیش از دو دهه قبل از اجرای این قانون بوده است، افزود: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و اصلاح قیمت ها در بخش حامل های انرژی توانستیم جلوی برخی از قاچاق های بنزین، گازوئیل و آرد را بگیریم.

مصباحی مقدم خاطر نشان كرد: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در بخش حامل های انرژی توانسته ایم در حد بسیار بالایی صرفه جویی كنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری اهداف قانون هدفمندسازی یارانه ها از جمله جلوگیری از اتلاف انرژی، اصلاح ساختارهای تولیدی در توزیع عادلانه هدفمندكردن یارانه ها اظهار داشت: طی چهار سال عمر مجلس نهم باید با یكسان سازی قیمت ها در بخش حامل های انرژی جلوی برخی از فسادها و همچنین ارز دو قیمتی را گرفت.

وی با اشاره به بررسی 15 ماده در قانون هدفمندسازی یارانه ها كه تا كنون 158 جلسه برای بررسی آن برگزار شده است، گفت: این جلسات با حضور وزارتخانه هایی كه مرتبط با این قانون بودند برگزار شده است.

وی ادامه داد: از بین برگزاری این جلسات در بحث قانون هدفمندسازی یارانه ها توانستیم در ماده هفت مواردی را بگنجانیم از جمله اینكه 50 درصد از اصلاح ناشی از قانون یارانه ها به صورت نقدی یا غیرنقدی پرداخت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه كرد: در بحث ارائه یارانه ها به صورت غیرنقدی بنا بود این یارانه ها به صورت بیمه بیكاری، بیمه درمانی و غیره صورت گیرد.

وی در پایان خاطر نشان كرد: ما ناچاریم این قانون را دنبال كنیم چرا كه اگر این روند متوقف شود به نقطه آغاز برمی گردیم.

سیام**9250**9132**1572





:: برچسب‌ها: آیفون , حیوانات , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: