رانندگان اتوبوس های شهر لندن تهدید به اعتصاب كردند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه از لندن، به این ترتیب احتمال توقف فعالیت شبكه اتوبوسرانی شهر لندن در طول برگزاری بازی های المپیك 2012 لندن افزایش یافته است.

این اتحادیه قبلا هشدار داده بود امكان دست زدن به اعتصاب پیشاپیش و در طول بازی های المپیك كه در روزهای 27 ماه ژوییه تا 12 ماه اوت (6 تا 22 مرداد ماه) برگزار خواهد شد، وجود دارد.

بیش از 8 هزار كارگر و خدمه اتوبوس های دو طبقه قرمز رنگ مشهور شهر لندن در این رای گیری شركت و از این اقدام با اكثریت 9 در برابر یك حمایت كردند. این اتحادیه نماینده حدود 20 هزار راننده اتوبوس پایتخت انگلیس است.

این اتحادیه كه بزرگترین نهاد كارگری انگلیس به شمار می رود، می خواهد 21 شركت خصوصی اتوبوسرانی شهر لندن دستمزد هر یك از كاركنان را به میزان 500 پوند (774 دلار یا 618 یورو) در طول برگزاری بازی ها افزایش دهد. این درخواست پس از تلاش موفقیت آمیز كاركنان قطار زیرزمینی شهر لندن برای دریافت 859 پوند برای دوره برگزاری بازی های المپیك مطرح شد.

اتحادیه كاركنان اتوبوسرانی شهر لندن پیش بینی می كند كه در طول برگزاری این بازی ها، دستكم 800 هزار نفر مسافر اضافی از این اتوبوس ها استفاده كنند.

به گفته 'پیتر كاوانا' مسوول منطقه ای این اتحادیه، اعضای ما فقط خواستار دریافت 17 پوند اضافی برای هر روز هستند كه برابر بهای یك لیوان نوشابه و مقداری غذا در طول برگزاری بازی های المپیك است.

وی افزود: با اینكه اعضای ما خواستار برگزاری موفقیت آمیز این بازی ها هستند، اما پیمانه صبر آنها لبریز شده است.

شبكه حمل و نقل عمومی شهر لندن در طول برگزاری بازی های المپیك، باید روزانه 3 میلیون سفر اضافی را تحمل كند كه شامل جابجایی 10 هزار و 500 ورزشكار، 9 هزار مقام رسمی، 20 هزار روزنامه نگار و میلیون ها تماشاگر در 13 مكان ورزشی می شود.

مترجمام. ورزشی. ** 1486 ** 1589





:: برچسب‌ها: آیفون , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: