سرمربی هلند: شكست برابر دانمارك باور كردنی نبود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا،'برت فان مارویك ' بعد از شكست تیمش در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت های اروپا مقابل تیم دانمارك، همچنین با انتقاد از داور بازی، گفت: داور یك پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت.

مارویك افزود: ما حتما باید بازی بعدی برابر آلمان را پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و هیچ چاره ای جز این نداریم .

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در عین حال تاكید كرد كه پیروزی مقابل آلمان در دیدار بعدی نیز كار ساده ای نخواهد بود اما باید هدف اصلی بازیكنان تیمش باشد.

'مورتن اولسن' سرمربی تیم ملی دانمارك نیز درحالی كه از پیروزی روحیه بخش تیمش بسیار خوشحال بود، گفت: به این پیروزی كه با تلاش بازیكنانم بدست آمد افتخار می كنم .

اولسن نمایش بازیكنان خود را عالی توصیف كرد و گفت: بطور طبیعی هلندی ها فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما ما دفاع خوبی برای محافظت از دروازه خود ارائه كردیم .

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارك، افزود:برای شكست دادن تیم درجه اولی مثل هلند باید در بالاترین سطح فوتبال بازی كنید كه ما امروز موفق به این كار شدیم.

اولسن باردیگر تاكید كرد: ما تیم بهتری بودیم و در 10 دقیقه آخر بازی كاملا مشخص بود كه بازیكنان ما كمتر خسته بودند.

'مارك فان بومل' كاپیتان تیم فوتبال هلند و داماد سرمربی این تیم، بهت زده از باخت مقابل دانمارك،گفت: من نمی دانم چه بگویم، ما باید دو بازی باقیمانده در گروه مقابل آلمان و پرتغال را حتما پیروز شویم.

فان بومل با بیان اینكه باخت به دانمارك را باور نمی كند،گفت:ما این بازی را درحالی باختیم كه فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم .

كاپیتان تیم فوتبال هلند در پایان تاكید كرد كه ترجیح می دهد پیروز از زمین مسابقه خارج شود تا اینكه یك بازی زیبا به نمایش بگذارد اما نتیجه را واگذار كند.

'مهمت شول ' ملی پوش سابق آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به عنوان مفسر شبكه تلویزیونیARD،درمورد این دیدار گفت: هلند فرصت های زیادی برای گلزنی در این بازی زیبا داشت اما با دفاع محكم دانمارك روبه رو شد و یاران اولسن نیز در ضد حملات موفق ظاهر شدند.

شول بازی بعدی مقابل آلمان را برای هلندی ها بازی مرگ و زندگی خواند و گفت: البته امیدوارم بازی مقابل هلند برای آلمان نیز به منزله فینال زودرس نباشد.

دیدار تیم های فوتبال هلند و دانمارك از گروه B مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا، یورو 2012، شنبه شب با نتیجه یك بر صفر به سود دانمارك به پایان رسید.

1592اروپام** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: ایتالیا , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: