صرفه جویی ارزی حدود 3 میلیون دلاری با بهره گیری از توان داخلی
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'علیرضا كبریایی' پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از خودروهای آتش نشانی در محل شهر صنعتی هشتگرد اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی در چارچوب سیاست ارتقای ایمنی در بنادر نسبت به تامین 31 دستگاه خودرو آتش نشانی كه 12 دستگاه پیشرو، 9 دستگاه فرماندهی و 10 دستگاه امداد و نجات اقدام كرد كه حجم سرمایه گذاری در این ارتباط به رقم 43 میلیارد و 400 میلیون ریال رسید.

وی افزود: بنادر اكنون دارای سیستم های اعلام و اطفای حریق هستند و تامین خودروهای مذكور در قالب نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی صورت گرفته و در واقع توانمندی صنعت گران و متخصصان داخلی موجب تامین نیاز در این بخش شد.

كبریایی اضافه كرد: بیش از 95 درصد جا به جایی كالای مورد نیاز و تجارت كشور از طریق دریا صورت می گیرد و ایمنی نقش بسزایی در این ارتباط ایفا می كند.

وی از سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریالی سازمان بنادر و دریانوردی با بهره گیری از منابع داخلی طی سال گذشته به منظور تامین زیرساخت ها خبر داد و گفت: علاوه بر آن، بخش خصوصی نیز اقدام به سرمایه گذاری كرده است.

به گفته كبریایی، به زودی خودروهای مذكور در بنادر شمال و جنوب كشور مستقر و فعالیت خود را پی می گیرند و به این ترتیب در جهت ایمنی این بخش گام برداشته می شود.

اتاق سازی بر روی خودروهای آتش نشانی از سوی شركت 'صنعت كاران برمی' صورت گرفته و تجهیزات مورد نیاز، شامل 150 نوع قلم كالا، بر روی آن نصب شده است.

اقتصام**1559/1594





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , تصویر , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: