فدراسیون فوتبال،‌روسای هیاتهارامسوول جلوگیری ازكلاهبرداری مدارس فوتبال كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای فدراسیون فوتبال، رییس این فدراسیون در ابلاغیه ای به همین منظور نوشت: به دلیل در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلی مدارس، تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان علاقمند به فوتبال جهت پركردن اوقات فراغت خود به مدارس فوتبال(فصلی) كه بعضا از طریق جراید رسمی و محلی تبلیغات هم انجام می دهند، مراجعه و با پرداخت هزینه های بالا ثبت نام می كنند.

علی كفاشیان افزود:باتوجه به قوانین ومقررات فدراسیون فوتبال، بویژه قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به اینكه هر ساله افراد سودجو كه فاقد مجوز فعالیت قانونی هستند، این بستر علاقمندان را مغتنم شمرده و جوانان زیادی را مورد سودجویی، اخاذی و كلاهبرداری قرار می دهند؛ ضروریست اقدامات لازم در راستای حفظ حق و حقوق جوانان و جلوگیری از ضرر و زیان به بیت المال انجام گیرد.

توصیه های رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

1- هیات های فوتبال استانها و تابعه موظفند طی فراخوانی برای همه مدارس فوتبال پرونده كامل تشكیل داده و برای تمام افراد شاغل در مدرسه فوتبال اعم از مدیر، سرپرست، مربی، تداركات، ضمن بررسی، كارت شناسایی و مجوز فعالیت صادر كنند.

2 - در هماهنگی با ادارات فرهنگ و ارشاد استان و همچنین مطبوعات استانی، درخواست شود كه از چاپ آگهی و تبلیغ برای مدارس فاقد مجوز از هیات فوتبال استان یا شهرستان پرهیز كنند و صرفا با نامه تایید هیات فوتبال استان یا شهرستان این امر مجاز باشد.

ورزشی ** 1346 **1590





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: