داوران جشنواره فصلی سینمای جوان 'دنا' معرفی شدند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، 'سعید رجبی فروتن'، 'سلیم غفوری' ، 'سعید مترصد '، 'محمد تقی فهیم'، 'علی درخشی'، 'هادی مقدم دوست' ، 'اسماعیل عباسی'، 'افشین شاهرودی' و 'علیرضا كریمی صارمی' در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عكس، چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان آثار بخش مسابقه را انتخاب و سپس این آثار را داوری می كنند.

براساس این گزارش، سعید رجبی فروتن دانش آموخته سینما، كارشناس ارشد مدیریت رسانه، مدرس، سلیم غفوری مستند ساز و سعید مترصد كارشناس كارگردانی، نویسنده ، كارگردان و فیلمساز فیلم كوتاه، انتخاب فیلم های بخش مسابقه جشنواره دنا را برعهده دارند.

در این بخش هیات داوران 13 تندیس و 3 دیپلم افتخار و در مجموع 115 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه حمایت از تولید به برگزیدگان اهدا خواهند كرد.

همچنین، محمد تقی فهیم منتقد،فیلمنامه نویس و فعال در عرصه مطبوعات كشور، علی درخشی فیلمنامه نویس و فیلمساز به همراه هادی مقدم دوست فیلمنامه نویس، فیلمساز و روزنامه نگار پس از انتخاب فیلمنامه های بخش مسابقه جشنواره دنا نفرات اول تا سوم برتر در این جشنواره را به همراه بهترین فیلمنامه در بخش ویژه -اقتباس از متون كهن و معاصر ایرانی- را معرفی می كنند.

اسماعیل عباسی، عكاس، مدرس دانشگاه، نویسنده و مولف و دبیر و داور جشنواره های متعدد عكاسی كه سردبیری نشریه عكس را در كارنامه خود دارد، افشین شاهرودی فارغ التحصیل ارتباط تصویری، مدرس، عكاس، دبیر و داور جشنواره های عكاسی و صاحب امتیاز و مدیرمسوول فصلنامه نشریه عكاسی خلاق و علیرضا كرمی صارمی كارشناس ارشد عكاسی، مدیرگروه عكاسی دانشكده خبر و مدرس و عكاس انتخاب و داوری عكس های چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان را برعهده دارند.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان 'دنا' از 19 تا 22 تیر ماه سالجاری با حضور هنرمندان استان های البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوین، فارس، كهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد در یاسوج برگزار خواهد شد.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: د , زن , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: