مذاكرات سودان و سودان جنوبی متوقف شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرگزاری شینهوا از خارطوم،

روزنامه الصحافه سودان روز پنجشنبه نوشت: یك هیات اتحادیه آفریقا در مورد حل و فصل اختلافات میان سودان و سودان جنوبی به ریاست 'تابو امبكی' رییس جمهوری سابق آفریقای جنوبی در نشست های جداگانه ای با دو طرف درگیر حضور یافت.

این روزنامه به نقل از 'هایله منكریوس' نماینده ویژه سازمان ملل در امور سودان و سودان جنوبی گزارش داد كه روند مذاكرات به خوبی پیش نمی رود، اما هنوز نمی توان گفت كه این مذاكرات شرایط بدی دارد.

وی گفت: حصول هر گونه پیشرفت در موارد گوناگون مورد اختلاف تاثیر مثبتی بر روند مذاكرات دارد و هنوز زمان برای جلوگیری از مختل شدن كامل مذاكرات وجود دارد.

خارطوم دولت سودان جنوبی را به از بین بردن تلاش های میانجی گرایانه افریقا در راستای توافق بر سر مسائل امنیتی متهم كرد و نسبت به ادامه مناقشه مسلحانه میان طرفین هشدار داد.

سودان و سودان جنوبی مذاكراتشان را در آدیس ابابا در مورد شماری از موضوعات مورد اختلاف از جمله مسائل امنیتی، نفت و امور مرزی آغاز كرده بودند، اما این مذاكرات به دنبال آغاز درگیری های مسلحانه میان دو كشور در منطقه 'هجلیج' متوقف شد.

با این حال دو طرف توافق كردند كه مذاكراتشان را از سر بگیرند كه بدین ترتیب روز دوشنبه دو كشور مذاكراتشان را تحت میانجیگری اتحادیه آفریقا از سر گرفتند.

مترجمام**9234**1368**





:: برچسب‌ها: انگور چینی , کودک , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: