رییس كنفدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا: فرهنگ ایران در آسیا زبانزد است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سان چانگ' روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری سومین همایش بین المللی علمی ورزشی دانشگاه های اسیا در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: كنفدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا 6 رویداد آسیایی را در سال 2012 در دستور كار دارد و برای نخستین بار 3 رویداد را به طور هم زمان و در یك مكان برگزار می كند.

وی با قدردانی از میهمان نوازی مردم ایران و همچنین مسوولان برگزاری این سه رویداد آسیایی در تهران، افزود: میزبانی همزمان نخستین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا، سومین همایش علمی - ورزشی دانشگاه های آسیا و نشست هیات اجرایی كنفدراسیون ورزش های دانشگاهی آسیا، نشان از توانمندی ایران در برگزاری این رویدادها است.

چانگ با بیان اینكه حدود یك هزار نفر از كشورهای آسیایی در برگزاری این سه رویداد شركت كرده و نقش دارند، خاطر نشان كرد: برگزاری این رویدادها علاوه بر ایحاد روحیه رقابت، سبب همبستگی و اتحاد بین كشورهای عضو كنفدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا می شود.

در نخستین دوره مسابقه های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا كه از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده است و تا 23 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، 9 تیم در دو گروه 4 و 5 تیمی رقابت می كنند.

در سومین همایش بین المللی علمی و ورزشی دانشگاه های آسیا نیز كه امروز (پنجشنبه) و فردا برگزار می شود 116 مقاله در حوزه های فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، رفتار حركتی و روانشناسی و طب ورزشی و بیومكانیك پذیرش شده است.

نشست هیات اجرایی كنفدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا نیز روز 20 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ورزشی**7537**1590





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: