بررسی وضعیت روحی ملی پوشان فوتبال آلمان؛ مركل را روانه لهستان كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، سخنگوی دولت آلمان با بیان این خبر، افزود: مركل در سفر دو ساعته خود به لهستان در جمع بازیكنان و اعضای كادر فنی و مدیریتی تیم ملی فوتبال این كشور حضور خواهد یافت.

'اشتفن زایبرت'، خاطرنشان كرد: با توجه به قرار گرفتن آلمان در مرحله مقدماتی جام یورو 2012 در یك گروه سخت، سفر مركل به لهستان و حضور در جمع ملی پوشان این كشور با هدف دادن روحیه به اعضای تیم و تشویق آنان به ارایه یك بازی قدرتمندانه در این دوره از مسابقات انجام خواهد شد.

زایبرت در عین حال اعلام كرد كه صدر اعظم فوتبال دوست آلمان هنوز برای حضور در اوكراین و مشاهده مسابقات تیم فوتبال این كشور از نزدیك، تصمیم نگرفته است.

سخنگوی دولت آلمان افزود: خانم مركل با مشغله كاری فراوانی روبه روست و اینكه چه زمانی بتواند برای دیدن مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا به اوكراین سفر كند، مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا وضعیت 'یولیا تیموشنكو'، نخست وزیر سابق و زندانی اوكراین تاثیری در سفر صدر اعظم آلمان به اوكراین خواهد داشت یا نه، گفت: بطور طبیعی ما انتظار داریم كه خانم تیموشنكو از شرایط درمانی و معالجه پزشكی مورد نیاز در بهترین شرایط برخوردار باشد.

در همین رابطه از لهستان خبر می رسد، بازیكنان و كادر فنی تیم ملی فوتبال آلمان كه مشغول آماده سازی خود در شهر گدانسك لهستان هستند، از شنیدن خبر سفر مركل به این شهر، استقبال كرده و اعلام كردند كه بی صبرانه منتظر این دیدار هستند.

'اولیور بیرهوف' مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: بازیكنان و كادر فنی امشب در در یك مراسم شام با حضور صدر اعظم آلمان، با وی دیدار می كنند.

به گفته بیرهوف، آنگلا مركل بعد از دیدار با ملی پوشان فوتبال كشورش و یك سخنرانی كوتاه در جمع آنان، اردوی تیم ملی را ترك می كند.

'پرمرتس آكر' مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و 'مانوئل نویر' دروازه بان اصلی این تیم، دیدار با صدر اعظم كشورشان در اردوی آماده سازی را افتخاری بزرگ برای خود خواندند.

مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا موسوم به 'یورو 2012' از هشتم ژوئن تا اول ژوئیه (19خرداد تا 11 تیر) به طور مشترك در لهستان و اوكراین برگزار می شود و تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله مقدماتی در گروه B این رقابت ها كه به گروه مرگ شهرت یافته، با تیم های پرتغال، هلند و دانمارك هم گروه است.

اروپام** 2051*8 1701**1080** 3404





:: برچسب‌ها: آبی , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: