باهنر: دولت اگر برنامه پنجم را درست انجام بدهدمشكل بیكاری رفع می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر 'محمد رضا باهنر' شامگاه سه شنبه در جمع ائمه جماعات مساجد و خانواده شهدا در مسجد باب الحوایج منطقه خاك سفید تهران افزود: تورم همیشه بوده ولی دراین چهار ماه اخیر افسار گسیخته شده و خانواده ها را دچار مشكل كرده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس بر این باورند كه اجرای پرداخت مرحله دوم یارانه ها جای بحث دارد، قرار نیست ما به مردم 28 هزار تومان بدهیم و 50 هزار تومان گرانی به آنها تحمیل كنیم .

باهنر با اشاره به اینكه از شروع مرحله اول هدفمندی یارانه ها پشیمان نیستیم، گفت: با نشستی كه با نمایندگان داشتیم به این نتیجه رسیدیم كه می توانیم نیمی از 28 هزار تومان مرحله دوم یارانه را به امور درمان و سلامت عمومی اختصاص دهیم كه اگر بتوانیم مشكل درمان رایگان خانواده ها را حل كنیم كار بزرگی انجام داده ایم.

وی ، وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را 'تصویب قانون و اجرای حسن قانون در سطح عالی و رای اعتماد به وزرای دولت' ذكر كرد اما از دیگر وظایف عرفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، حضور در حوزه های انتخابیه خود و بررسی مشكلات مردم این حوزه هاست.

وی ضمن تشكر از حضور مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: یكی از مسائل مهم و تاثبرگذار در اجلاس 1+5 در استانبول و بغداد و حضور مردم در انتخابات بوده ، مردمی كه نشان دادند حامی نظام جمهور اسلامی ایران هستند.

باهنر با بیان اینكه در اجلاس استانبول و بغداد لحن طرف مذاكره عوض شده بود، گفت: می شود نتیجه گرفت كه انها از نرمش خاصی در اجلاس برخوردار بودند.

در ابتدای این مراسم كه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد یكی از شورایار های منطقه خاك سفید بخشی از كمبود ها و نارسایی های فرهنگی و انتظامی و نبود امكانات رفاهی برای جوانان از جمله استخر و زمین بازی و مجموعه فرهنگی را متذكر شد.

1537





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: