آیت الهی:با پیروزی مقابل تیم فوتبال قطرنیمی از راه را طی خواهیم كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سید محمد هادی آیت الهی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود:تیم كشورمان پیروزی بسیار شیرینی مقابل ازبسكتان بدست آورد و اطمینان دارم با پیروزی مقابل قطر می توانیم نیمی از راه صعود به جام جهانی را طی كنیم.

وی با اشاره به اینكه باید از امروز خود را برای دیدار با قطر آماده كنیم، افزود:تمام خانواده فوتبال برای موفقیت در این دیدار همدل هستند.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران تصریح كرد:بازیكنان تیم ملی از عصر امروز خود را به كادرفنی معرفی خواهند كرد و از روز پنجشنبه تمرینات خود را آغاز می كنند.

**** باشگاه ها اجازه همكاری با دلالان ممنوع از كار را ندارند

آیت الهی در خصوص مبارزه با دلالان ممنوع از كار گفت:به تمام باشگاه ها و هیات ها فوتبال اعلام كرده ایم كه اجازه همكاری با دلالان ممنوع از كار را ندارند.

وی افزود:اگر باشگاهی با این افراد همكاری خود را ادامه می دهد مطمئن باشید با‌ آنها برخورد خواهیم كرد.

آیت الهی تاكید كرد: این افراد را به مراجع قضایی معرفی كرده ایم و به طور حتم با قدرت پیگیر پاك شدن فوتبال كشورمان از این افراد خواهیم بود.

*** از رفتن شمس متضرر نشدیم

آیت الهی در خصوص شكست تیم ملی فوتسال كشورمان مقابل تایلند،‌گفت: قرار نیست فوتسال ما همیشه در راس آسیا باشد و باید بدانیم هر شكستی مقدمه پیروزی های آینده ما خواهد بود.

وی تاكید كرد: كمیته فوتسال باید گزارش خود را در جلسه هیات رییسه اعلام كند و پس از بررسی كافی به فكر برطرف كردن نقاط ضعف تیم ملی باشیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با اشاره به اینكه نبود شمس در تیم ملی تاثیر گذار نبوده است، گفت:هیچ تیمی با نبود یك نفر دچار مشكل نخواهد شد.

وی تاكید كرد:فوتسال ما استعداد های زیادی دارد و به طور حتم ما با قدرت در مسابقات جام جهانی فوتسال حاضر خواهیم شد.

*** صانعی سرمایه فوتسال ایران است

آیت الهی گفت: علی صانعی سرمایه فوتسال كشور است و اطمینان داشته باشید از تجربیات او به خوبی سود خواهیم برد.

وی ادامه داد:حتی اگر كادرفنی تیم ملی را تقویت هم كنیم از صانعی در این كادر استفاده خواهیم كرد و نباید او را به این آسانی ها از دست بدهیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا لیگ بهتری را نسبت به دوره های قبل برگزار كنیم و امیدوارم باشگاه ها هم بتوانند مجوز حرفه ای شدن را بگیرند.

وی تاكید كرد:استان ها باید تمام امكانات لازم را در ورزشگاه ها مهیا كنند زیرا در غیر این صورت بازهم با مشكلاتی روبه رو خواهیم شد.

*** باشگاه ها سقف قرارداد را رعایت كنند

آیت الهی گفت: تمام باشگاه ها باید سقف قراردادی كه ما مشخص كرده ایم را رعایت كنند زیرا در غیر این صورت ما تنها قرارداد رسمی باشگاه ها را خواهیم پذیرفت.

وی تاكید كرد: در صورتی كه مشخص شود كه باشگاهی سقف قرارداد را رعایت نكرده است با‌ آنها برخورد جدی خواهیم كرد.

ورزشی **9118**





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: