نمایشگاه بین المللی ساختمان در مشهد گشایش یافت
نوشته شده توسط : ipxrxt

مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: نمایشگاه با حضور413 شركت داخلی و 42 شركت خارجی به مدت پنج روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

'سیدمحمد سیدی'‌ افزود:‌ شركت كنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را در حوزه عمران و معماری در قالب دو هزار و 166 غرفه در فضایی به مساحت 19 هزار و 600 مترمربع فضای مسقف و 11 هزار مترمربع فضای باز به نمایش گذاشته اند.

وی گفت:‌ نمایشگاه با حضور شركتهایی از استانهای خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، فارس، مركزی، اصفهان، گیلان و مازندران و نمایندگانی از شركتهای آمریكایی، روس، بلاروس، آلمان، ایتالیا، ژاپن، چین، تایوان، كره جنوبی، تركیه، فرانسه، انگلستان، سوئیس، سوئد، دانمارك، هلند، تایلند، مالزی دایر شده است.

او مهمترین زمینه فعالیت شركتهای حاضر در نمایشگاه را آسانسور و پله برقی، درهای اتوماتیك، پانل و پوششهای سقف و دیوار، لوله و اتصالات، حمام، سونا و جكوزی، در و پنجره، لوازم و تجهیزات الكتریكی و الكترونیكی، نرده و پله، بتن و فرآورده های بتنی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر صنایع وابسته ذكر كرد.

وی گفت:‌ ماشین آلات ساختمانی و تاسیساتی، نشریات تخصصی، انجمنها و تشكلهای ساختمانی و سایر صنایع وابسته ساختمانی و تاسیساتی از دیگر فعالیتهای شركتهای حاضر در این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت(معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی تا روز بیستم خرداد ماه جاری از ساعت 17 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان و علاقه مندان است.ك/2

7490/659





:: برچسب‌ها: واشنگتن , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: