حضور كمرنگ نهادهای دانشگاهی در نمایشگاه قرآن
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، 'علیرضا صالحی' اظهار داشت: انتظار می رود در نمایشگاه قرآن كریم فعالیت ها و دستاوردهای مجموعه دانشگاهی به تصویر كشیده شود و در گام های بعدی ارتباط مردم جامعه با قرآن كریم بیشتر شود.

وی افزود: بخش دانشگاهی نمایشگاه بیستم قرآن كریم امسال مورد كم لطفی واقع شده و فضای مناسب در اختیار این بخش قرار نگرفته است.

صالحی یادآورشد: به نظر می رسد در اینگونه نمایشگاه ها بخش دانشگاهی باید به عنوان پیشانی نمایشگاه باشد تا مردم بتوانند با این بخش راحت ارتباط برقرار كنند و دسترسی داشته باشند.

مدیركل فوق برنامه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از دانشگاه ها انتظار می رود تمامی ظرفیت و توانمندی های خود را در نمایشگاه عرضه كنند.

صالحی افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر سه مبنای قرآن و عترت، نماز و اندیشه های امام خمینی (ره) و تبیین ولایت امام عصر (عج) پایه گذاری شده است.

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سه محور قرآن و عترت و نماز، اندیشه های امام خمینی (ره) و تبیین مهدویت را به عنوان مبنای كار فعالیت های خود قرار داده و در نمایشگاه قرآن امسال فعالانه شركت كرده است.

وی یادآورشد: حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت ویژه ای برای بخش قرآن و عترت قایل است و از سال های گذشته مركز فعالیت های قرآنی را در سطح دانشگاه ها ایجاد كرده و این مركز اكنون به پژوهشكده تبدیل شده است.

وی گفت: ساماندهی پایان نامه های قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن بخشی از فعالیت های پژوهشكده قرآن و عترت در زمینه توجه و گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها به شمار می رود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه از 25 تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده تا 24 مردادماه همه روزه از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 پذیرای بازدیدكنندگان است.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: معماری , جدید , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: