عرضه بلوك تولید نیروی برق سنندج در فرابورس
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز شنبه ایرنا از فرابورس، 'حسن محمدتبار' افزود: تعداد سهام مورد عرضه تولید نیروی برق سنندج 220 میلیون و 970 هزار و 874 سهم كه تعداد 209 میلیون و 922 هزار و 330 سهم آن بلوكی و 11 میلیون و 48 هزار و 544 سهم آن ترجیحی معادل 100 درصد از سهام این شركت است.

وی گفت: ارزش پایه هر سهم آن 22 هزار و 821 ریال و ارزش كل آن 5042 میلیارد و 775 میلیون و 569 هزار ریال تعیین شده است.

محمدتبار با اشاره به این كه، عرضه­ به صورت یكجا و در بازار پایه و با شرایط نقد است افزود: كارگزاران ­باید معادل سه درصد ارزش پایه، معادل 151 میلیارد و 283 میلیون 267 هزار و 70 ریال به عنوان سپرده حضور در رقابت را بصورت نقد و یا ضمانتنامه بانكی بدون قید و شرط از مشتری دریافت و بر حسب مورد به حساب شركت سپرده گذاری مركزی واریز و یا به این شركت تحویل نموده و تاییدیه شركت مربوط را به مدیریت بازار فرابورس ارائه نمایند.

وی گفت: كارگزار خریدار مكلف است حداكثر ظرف مهلت 9 روز كاری پس از انجام معامله، نسبت به واریز ثمن معامله به حساب شركت سپرده گذاری مركزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اقدام نماید. این موضوع برای ذینفع رد دیون نیز صادق است.

محمد تبار توضیح داد: طرح توسعه سیكل تركیبی سنندج شامل 2 واحد بخار در مجاورت نیروگاه گازی موجود در سنندج در حال احداث است كه ارزش جاری آن در ارزش گذاری سهام شركت مذكور لحاظ شده است.

وی یادآور شد: قیمت تولید نیروگاه در چارچوب قانون هدفمند كردن یارانه ها است و خریدار ملزم به رعایت آن است.

وی گفت: همچنین خریدار نیروگاه متعهد می شود، تعهدات شركت های برق منطقه ای ذیربط و یا مالكین آنها در ارتباط با بهره برداری از این نیروگاه را مطالعه نموده و اجرای مفاد آنها را تقبل نماید و همچنین هزینه های نگهداری نیروگاه از مقطع واگذاری نیروگاه تا زمان تحویل و تحول را پرداخت نماید.

محمد تبار تصریح كرد: هر گونه سفارشات انجام شده كه در ارزیابی نیروگاه توسط كارشناس رسمی منظور نشده و بعد از تاریخ ارزیابی تا مقطع واگذاری اضافه و یا هنوز تحویل نشده و توسط مالك قبلی پرداخت شده است، خریدار ملزم به پرداخت ارزش كارشناسی آن به مالك قبلی خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان كرد: هرگونه ادعاهای نهادهای دولتی از قبیل سازمان بیمه تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و غیره تا زمان واگذاری نیروگاه به عهده مالك قبلی خواهد بود.

اقتصام** 9141/1594





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: