كاهش روند تولید خودرو در تیرماه متوقف شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت،معدن و تجارت ، 'كیومرث فروتنی' با اشاره به آخرین وضعیت تولید خودرو در كشور افزود: مقایسه چهارماهه سال جاری با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد كه روند كاهشی تولید خودرو تیرماه سال جاری نسبت به ماه قبل از آن متوقف شده است.

به گفته وی، ‌تولید خودرو در تیرماه به نسبت خرداد ماه كاهش نیافته بلكه با تولید 83 هزار و 629 دستگاه خودرو، نسبت به خرداد ماه كه معادل 83 هزار و 522 دستگاه بود، اندكی افزایش تولید نیز داشته است.

فروتنی تصریح كرد: مقایسه آمار تولید تیر با خرداد ماه در مورد خودروهای سواری، كه بیشترین تعداد را در بین خودروهای تولیدی دارد، بیانگر رشد تولید 8/1 درصدی است و در خودروهای گروه كامیون رشد 21 درصدی را نشان می دهد .

این مقام مسئول پیش بینی كرد ، با تداوم و سرعت گرفتن روند افزایشی تولید در ماه های آینده شاهد جبران كاهش تولید در ماه های قبل باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو در سال 91 كه در هفته گذشته برگزار شد، اظهار كرد: در این جلسه ‌مدیران گروه های صنعتی ایران خودرو و سایپا به بیان آمار تفكیكی خودروهای تولیدی گروه خود پرداختند كه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

فروتنی همچنین یادآور شد: در این جلسه، چگونگی پرداخت مطالبات قطعه‌سازان خودرو از سوی خودروسازان، به بحث و مذاكره گذاشته شد كه ادامه آن به جلسه بعد موكول شد.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: