استاندار خراسان رضوی خواستار ایجاد پایانه صادرات سوخت در گمرگ تایباد شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

'محمود صلاحی' چهارشنبه شب در نشست كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز خراسان رضوی افزود: با ایجاد پایانه سوخت انتقال فراورده های سوختی به طور رسمی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: براساس مصوبه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز، طرح شبنم (شبكه نظارت مردمی برای مبارزه با قاچاق كالا)‌ كه قرار بود 15 مردادماه در استان آغاز شود، به علت آماده نبودن بسترهای لازم به 15 مهرماه امسال موكول شد.

وی افزود: باید با عزم جدی و بیش از پیش مسوولان و دست اندركاران و دستگاه های اجرایی و ارگان های مربوطه با معضل قاچاق كالا برخورد شود.

صلاحی ادامه داد: ‌با توجه به برخورد جدی با قاچاق كالا میزان این معضل از مرزهای استان از ابتدای امسال تاكنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال كاهش یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی نیز گفت:‌187 میلیارد ریال كالای قاچاق در چهار ماه نخست امسال در استان كشف و ضبط شد.

'محمد غفاری' افزود:‌ 7/92 درصد این كشفیات از سوی پلیس مبارزه با قاچاق كالا و ارز و بقیه توسط گمركات، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و مرزبانی استان خراسان رضوی كشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: مجموع كشفیات كالاهای قاچاق در چهار ماه سال 91 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 63 درصد كاهش نشان می دهد.

او بیان كرد:‌ همچنین 15 باند قاچاق كالا در این مدت در استان متلاشی و 887 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی گفت: تعداد باندهای متلاشی شده و متهمان دستگیر شده در مدت یاد شده در استان در مقایسه با چهار ماه ابتدای پارسال به ترتیب 15 و هشت درصد افزایش یافته است.

غفاری اظهار داشت: 645 پرونده قاچاق كالا به ارزش 17 میلیارد و 100 میلیون ریال در این مدت در گمركات استان خراسان رضوی تشكیل شد.

او خاطر نشان كرد: همچنین 700 فقره پرونده در چهار ماه سالجاری در شعب تعزیرات حكومتی تشكیل شد و متهمان به 26میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی محكوم شدند.ك/2

7490/659/330





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: