خادمان حرمین شریفین، از صهیونیستها در ناآرامی های سوریه حمایت نكنند
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه(س)اظهار داشت: ناآرامی هایی كه امروز در كشور سوریه شاهد هستیم، بخاطر این است كه اسراییل می خواهد این كشور را متلاشی كند تا بر منطقه مسلط شود.

آیت الله مكارم شیرازی افزود: خادمان حرمین شریفین كه ادعای اسلام دارند و مدعی اند كه خادم حرمین شریفین هستند، در عمل خادم آمریكا و اسراییل بوده و اسراییل را در ناآرامی های سوریه و متلاشی كردن این كشور یاری می دهند.

وی ادامه داد:خادمان حرمین شریفین ادعای اسلام دارند اما در حقیقت ایمان و عملشان یكی نیست و به خادمان آمریكا و اسراییل تبدیل شده اند و دست در دست آنها دارند.

آیت الله مكارم شیرازی همچنین گفت: مردم تركیه، مردمی با ایمان و مسلمان هستند و در بعضی مواقع مشاهده می كنیم كه حتی صفوف نماز جمعه هایشان از نماز جمعه های كشور ما نیز گسترده تر است، اما دولتمردان تركیه نیز امروز به حامی اسراییل در ناآرامی های كشور سوریه تبدیل شده اند.

وی خاطرنشان كرد: دولتمردان تركیه ابتدا در مقابل اسراییل قد علم كردند و خیلی ها نیز از این بابت خوشحال بودند اما مدتی نگذشت كه 180 درجه تغییر رویه دادند، دست در دست اسراییل گذاشتند و اكنون اسلحه و مزدور به سوریه برای متلاشی كردن این كشور و كشتار مردم ارسال می كنند. ك/2

553/ 380/





:: برچسب‌ها: کنسرت , اروپا , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: