رضا‌زاده: به هر ۶ وزنه‌بردار ایران امید داریم/رقابت‌ در المپیک میلی‌متری است + فیلم
نوشته شده توسط : ipxrxt

حسین رضا زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن در خصوص شرایط کاروان وزنه‌برداری ایران در رقابت‌های المپیک اظهار داشت: 6 سهمیه برای حضور در المپیک لندن کسب کردیم و نمایندگان‌مان در دسته‌های 85، 94، 105 و فوق‌سنگین حضور خواهند داشت و روز جمعه سهراب مرادی و کیانوش رستمی رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: رکوردهای وزنه‌برداران این دو دسته را بررسی کردیم و متوجه شدیم که رقابت میلی‌متری میان ورزشکاران حکم‌فرما خواهد بود. رکوردهای حریفان بسیار نزدیک به هم است و هرکس بتواند وزنه‌های صحیح بیشتری بالای سر ببرد، روی سکو خواهد رفت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در خصوص اینکه آیا وزنه‌برداری می‌تواند باز هم برای مردم ایران افتخارآفرینی کند، افزود: کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو 3 رشته‌ای هستند که همیشه در المپیک مدال‌آور بوده‌اند. توکل‌ ما به خداست و امیدواریم که بتوانیم باز هم مدال کسب کنیم. به هر 6 نماینده خود برای کسب مدال امید داریم.

رضازاده ادامه داد: رقابت‌های المپیک بسیار سنگین است. همان‌طور که دیدید در دسته 56 و 62 کیلوگرم که چین همیشه مدال طلا را از آن خود می‌کرد و رکورد جهان را در اختیار داشت، نتوانست افتخارآفرینی کند. در المپیک به دلیل نزدیکی رقابت‌ها نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی در خصوص ارزیابی از حریفان گفت: در چند روزی که در لندن حضور داشتیم با حضور در سالن‌های تمرین و مسابقه متوجه شدیم که بسیاری از کشورها در حال سرمایه‌گذاری بر روی ورزشکاران خود هستند. میانگین سنی نمایندگان ما 22 سال است که امیدوارم بتوانند علاوه بر موفقیت در این دوره در دوره بعدی المپیک نیز با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون بدرخشند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در خصوص احتمال ثبت رکورد در این مسابقات توسط نمایندگان ایران گفت: رستمی و سلیمی رکورد دنیا را در اختیار دارند و اگر بتوانند مدال طلای خود را قطعی کنند، شاید بتوانند روی تغییر رکورد دنیا نیز برنامه‌ریزی کنند.

حسین رضازاده خاطرنشان کرد: نمایندگان ما گرچه تاکنون المپیک را تجربه نکرده‌اند، اما همگی عنوان‌دار و از افتخارآفرینان جهان هستند. من و کوروش باقری نیز برای روحیه دادن به آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان است و از مردم ایران می‌خواهم کاروان المپیکی ایران را دعا کنند تا بتوانند نتایج خوبی در این دوره از بازی‌ها کسب کنند.





:: برچسب‌ها: کریسمس , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: