روز قدس امسال برای همه ملت ها، از سالهای قبل تعیین كننده تر است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ایرنا، دكتر 'علی اكبر اشعری' روز پنجشنبه در جمع مدیران عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گرگان افزود: امروز اسرائیل در داخل كشورش با بحران های زیادی روبرو است و برای آن كه روی آنها را بپوشاند، این مسائل را به بیرون كشیده و درگیری هائی را در سوریه ایجاد كرده است.

به گفته وی، آمریكا و اسرائیل دنبال ایجاد پایگاه در كشورهای اطراف ایران برای فشارهای بیشتر هستند و مردم این كشورها در برابر آنان ایستادگی و مقاومت می كنند و به فرموده رهبری هر ملتی كه در برابر سلطه گران بایستد، ما از آنان حمایت می كنیم.

وی تصریح كرد: با همه 21 دستگاه عضو و زیر مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تلاش می شود تا مردم هر روز بیشتر از گذشته در صحنه باشند و قدس امسال، بسیار پررنگ تر از سال های گذشته برگزار گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هجمه فرهنگی و تبلیغی دشمن، علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه ما ایجاب می كند تا عشق به امام، نظام، انقلاب، اسلام و آرمان های اسلامی را در دل فرزندان خود زنده نگه داریم تا خود فرزندان عامل جلوگیری از هجمه دشمنان شوند.

اشعری در ادامه گفت: وقتی افرادی گرانی، تحریم علیه ایران را می بینند، نباید بگذاریم با دشمنان همنوا شوند و اگر ما نیز در برابر آنان هوشمندانه و مدبرانه برنامه ریزی كنیم، دشمن نمی تواند در توطئه هایش موفق باشد.

عضو شورای سیاستگذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تجربیات خوب دوران انقلاب نشان داده هر زمان دشمن احساس خطر بیشتری كند، اقداماتش شدیدتر و سنگین تر می شود و از سوی دیگر، ملت هماهنگ تر و هم صدا وارد صحنه می شوند تا توطئه ها و دسیسه های آنان را خنثی كنند.

به گفته اشعری، دشمن تا نتواند این هماهنگی و هم صدائی را جدا كند، در كارهایش موفق نخواهد شد و در واقع هر روز كه ملت در صحنه حضور دارد، روز عزای دشمن است.

وی یادآور شد: با توجه به این اوضاع و شرایط مسئولیت همه ما در روز قدس بسیار سنگین خواهد بود كه باید با اطلاع رسانی و تحلیل درست و برنامه ریزی منسجم، صحنه های شكوهمند را به وجود آوریم تا كسانی كه در امید خانه نشینی مردم هستند، ناامید شوند.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یك نهاد ساده و مردمی است و به جای پول مورد عنایات الهی قرار می گیرد.

اشعری در پایان اظهار داشت: شورا نقطه عزیمت ملت است و معتقدیم كه عامل و عنصر اصلی در 9 دی مردم بودند و شورا اراده و خواست مردم را شناخت و آن را تبدیل به یك اقدام اساسی نمود.

7467/601/506





:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: