همایش همدردی با مسلمانان مظلوم میانمار در قم برگزار شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، در این همایش كه با مشاركت بیش از 12 تشكل فرهنگی طلاب غیر ایرانی كشورهای مختلف از سوی معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی ترتیب یافته بود، یكی از طلبه های جوان اهل میانمار به سخنرانی پرداخت.

سید محمد معصومی با اشاره به فجایع غمبار و كشتار مسلمانان بی دفاع میانمار، از سكوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات انتقاد كرد و گفت: اسلام ستیزی مستكبران به دلیل ترس و وحشت آنها از گسترش روزافزون اسلام عزیز در پهنه گیتی است.

همچنین یك طلبه دیگر میانماری در این مراسم گفت: گسترش و پیشرفت روزافزون اسلام در سرتاسر جهان، وحشت و هراس مستكبران غربی را برانگیخته و آنها را به نسل كشی و محدود ساختن مسلمانان وادار ساخته است.

سید محمد مسعود افزود : مكتب والای اسلام بهترین دین برای بشریت است و با فرهنگ همه ملت ها در سرتاسر جهان سازگاری دارد.

وی خاطرنشان كرد: امروز مستكبران غربی به سركردگی آمریكا و اسراییل جنایتكار در هر كجا كه بتوانند ملت های مسلمان را در تنگنا و فشار قرار داده و حاكمان دست نشانده خود در كشورهایی همچون میانمار را به كشتار مسلمانان مظلوم و بیگناه ترغیب كرده اند.

در این مراسم همچنین طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی با صدور بیانیه ای خواستار عكس العمل جدی سازمان ملل، سازمان های حقوق بشر و ملت های بیدار مسلمان و آزادیخواه جهان نسبت به جنایات ضد بشری و برخورد تبعیض آمیز با مسلمانان شدند.

8146/ 550/





:: برچسب‌ها: عروسی , سفر , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: