ابطحی: شرایط بازیكنان تیم فوتسال ملی حفاری خوب است
نوشته شده توسط : ipxrxt

'سیدمهدی ابطحی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما فقط دو هفته است تمرینات خود را شروع كرده ایم با این اوصاف من به بازیكنان خود برای شروع لیگ اطمینان دارم.

وی اضافه كرد: از تیم سال قبل ما كه در رده چهارم لیگ برتر كشور قرار گرفت، چهار بازیكن اصلی جدا و از آنجا كه به لحاظ شرایط آّب و هوایی بازیكنان غیربومی كمتر راغب هستند به خوزستان بیایند لذا ما نتوانستیم بازیكن غیربومی جایگزین آنان بكنیم به همین دلیل بازیكنان بومی را به خدمت گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری به نخستین بازی تیمش كه فردا شب در برابر گاز خوزستان برگزار می شود، اشاره كرد و

گفت: معمولا بازی های دربی بین دو تیم همشهری همیشه حساس و سخت است، از این رو بازی های این چنین تاكتیك ها و هوشیاری های خاص خود را می طلبد.

وی افزود: از آنجا كه سال قبل دو بازی تیم فوتسال گاز را در لیگ دسته یكم دیدیم و تغییر آنچنانی از نظر نفری نكرده است لذا با وضعیت این تیم آشنا هستم.

ابطحی گفت: تذكرات لازم را برای این بازی به بازیكنان تیم فوتسال ملی حفاری داده ام لذا آنان با وظایف خود برای این بازی آشنا هستند.

دیدار تیم های فوتسال شركت گاز خوزستان و شركت ملی حفاری اهواز كه نخستین بازی آنها از سری مسابقات دور جدید لیگ برتر محسوب می شود، ساعت 30/22 دقیقه فردا (پنجشنبه) به میزبانی تیم گاز در اهواز برگزار می شود.

639/642

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: دختر , خانه , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: