هشدار آتش سوزی موجب توقف فعالیت خط متروی شهر لندن شد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، متوقف شدن قطارها در شلوغ ترین و پر ازدحام ترین اوقات صبح در خط مركزی، بار دیگر موجب بازگشت نگرانی در باره شبكه فرسوده حمل و نقل شهر لندن پس از گذشت 3 روز از آغاز بازی های المپیك 2012 شد.

سخنگوی سازمان حمل و نقل شهر لندن گفت: توقف موقت قطارها به دلیل خارج شدن یك قطار از سرویس در لیتون (یك ایستگاه مانده به اقامتگاه ورزشكاران در پارك المپیك لندن) در پی گزارش راننده یك قطار زیرزمینی در باره استشمام بوی دود بود.

وی افزود: این مساله بررسی شد و همه مسافران، قطار و ایستگاه را بدون هیچ مشكلی ترك كردند.

در پی این حادثه، هیچ قطاری از خط مركزی به مدت چند ساعت در ایستگاه پارك المپیك توقف نكرد و در بقیه این خط كه شرق تا غرب شهر لندن را می پیماید نیز تاخیرهای زیادی به وجود آمد.

مسافران یك قطار شلوغ كه به مدت چند دقیقه در یك ایستگاه متوقف شده بود، هنگامی كه پیام 'بوریس جانسون' شهردار لندن از بلندگوها پخش شد كه از آنان می خواست برای سفرهای درون شهری خود قبلا برنامه ریزی كنند، خندیدند.

شبكه حمل و نقل لندن پیش بینی كرده است در هر یك از شلوغ ترین و پر ازدحام ترین روزهای بازی های المپیك، 15 میلیون سفر درون شهری داشته باشد در حالی كه این میزان در روزهای عادی 12 میلیون سفر بوده است.

با این حال، نگرانی از بروز هرج و مرج در ترافیك شهر لندن تا كنون تحقق نیافته است.

شهردار لندن روز دوشنبه گفته بود: مسوولان سازمان دهنده المپیك، برخی از مسیرهای اختصاص یافته به بازی های المپیك را در خیابان ها غیرفعال كرده اند زیرا بسیاری از مقام ها از سامانه حمل و نقل همگانی استفاده می كنند.

مترجمام. ورزشی. ** 1486 ** 1589





:: برچسب‌ها: کریسمس , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: