پوركاظمی: كاروان ورزشی ایران در انتظار انجام آزمایش دوپینگ است
نوشته شده توسط : ipxrxt

دكتر 'لطفعلی پوركاظمی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن اضافه كرد: تمامی مشخصات كاروان ما توسط گروه مسوول انجام آزمایش دوپینگ گرفته شده و آنها از ما اتاق و حتی شماره تخت های ورزشكاران ایرانی را گرفته اند.

وی افزود: دو نمونه از مجموع آزمایش های دوپینگ انجام شده مربوط به دو خانم و یك نمونه هم مربوط به مردان بوده است و بر اساس لابراتوارهای پیشرفته آزمایش دوپینگ لندن، این نمونه ها كاملا آزمایش شده و در صورت مثبت بودن نتیجه، فرد خاطی از دهكده بازی ها اخراج خواهد شد.

یادآور می شود، شعار ورزشی سالم و به دور از دوپینگ از موارد مورد تاكید بازی های المپیك 2012 لندن ذكر شده و مسوولان بر این امر نظارت كاملی را اعمال خواهند كرد.

پوركاظمی در ادامه در خصوص وضعیت جسمی اعضای كاروان ورزشی كشورمان گفت: برخی مشكلات جزیی وجود دارد اما در مجموع حال همه خوب است و هیچ مشكلی در انجام تمرینات و مسابقات خود ندارند.

وی، تجهیزات موجود در دهكده را بسیار با كیفیت و متناسب با تمامی ورزش ها توصیف كرد و افزود: خوشبختانه با تمهیدات مسوولان برگزاری سی امین دوره بازی های المپیك لندن، هیچ مشكلی در تجهیزات پزشكی لازم برای رسیدگی به وضعیت ورزشكاران وجود ندارد.

وی در خصوص وضعیت روحی اعضای كاروان كشورمان نیز گفت: سه موفقیت ارزشمند كاروان ایرانی تا اینجای كار بسیار در تقویت روحیه بچه ها موثر بوده است و در حال حاضر ورزشكاران ایرانی خود را برای گرفتن نتیجه مناسب آماده كرده اند.

پوركاظمی افزود: به طور معمول از هفته اول ورود ورزشكاران به دهكده المپیك انتظار خاصی نمی رفته و تا كنون بی سابقه بوده است كه در روزهای ابتدایی هفته نخست بتوانیم موفقیتی كسب كنیم.

وی افزود: تیم ما در تهران نیز به طور شبانه روزی در اختیار ورزشكاران كشتی آزاد و فرنگی كه در حال آماده شدن برای اعزام به لندن بسر می برند، است.

ورزشی. ** 1647 ** 1589





:: برچسب‌ها: شب , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: