تعامل مناسب مجلس و دولت موجب سربلندی بیشتر نظام در عرصه بین المللی می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

'رحیم زارع' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به نشست مشترك شب گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات دولت اشاره كرد و افزود: اگر در گذشته، تعامل مجلس و دولت به خاطر اختلاف سلیقه مطلوب نبوده، امروز با توجه به وضعیت حساس جمهوری اسلامی ایران، تعامل مناسب دولت و مجلس بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم كه برخی كشورها به دنبال این هستند تا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها، جمهوری اسلامی ایران را در مضیقه قرار دهند غافل از اینكه این تحریم ها و فشارهای اقتصادی فرصتی برای شكوفا شدن نخبگان و دستیابی به فناوری های جدید است.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید با برگزاری جلسات پژوهشی و كارشناسی، بحث اقتصاد مقاومتی را باز كنیم تا از این طریق بتوانیم مسایل و مشكلات اقتصادی را مدیریت كنیم.

زارع با بیان اینكه حل مشكلات فعلی كشور نیازمند یك وحدت سیاسی و همگرایی درونی است، اظهارداشت: ما نباید با برخی كارها بهانه ای به دست دشمنان انقلاب اسلامی دهیم بلكه باید بدانیم كه جمهوری اسلامی ایران اكنون هزینه استقلال خود را می دهد و باید با برنامه ریزی درست، شرایط را مدیریت كنیم.

وی خاطرنشان كرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان ممكن است از وضعیت فعلی هم بیشتر شود؛ بنابراین باید با برنامه ریزی درست و دقیق، سرسختانه با این تحریم ها مقابله كنیم.

زارع افزود: دشمنان به خیال خود فكر می كنند تنها گلوگاهی كه می توانند از طریق آن جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند، اقتصاد است اما ایران كشوری غنی است و با فشار اقتصادی نمی توانند ما را زمین بزنند.

سیام**7378**1572





:: برچسب‌ها: زمستان , سیاتل , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: