نمایشگاه قرآن مجید در قشم گشایش یافت
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، در مراسم گشایش این رویداد مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با ارایه گزارشی از روند تشكیل این نمایشگاه گفت: با توجه به اینكه مردم خونگرم قشم و مردم مهربان استان هرمزگان تمام وجودشان با قرآن عجین شده است، برگزاری این نمایشگاه كمترین هدیه ای است كه به پیشگاه این مردم تقدیم می شود.

حجت الاسلام علی ملانوری قرآن كریم را در ماه مبارك رمضان نورانی تر و ستودنی تر خواند و افزود: برگزاری این نمایشگاه در ماه مبارك رمضان به عنوان بهار قرآن این معنا را عینیت بخشیده است.

وی محور اصلی فعالیت این نمایشگاه را توسعه آموزش و تربیت مربی قرآن دانست و گفت: انتظار به حقی كه دلسوزان دین و عاشقان قرآن از این نمایشگاه دارند این است كه این محور فقط در طول 10روز برگزاری آن مورد توجه قرار نگیرد، بلكه درتمام سال آموزش قرآن در صدر فعالیت های فرهنگی و قرآنی قرار بگیرد.

براساس این گزارش، امام جمعه و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونین و مدیران این سازمان، معاون فرمانداری و جمعی از مدیران ادارات دولتی و دوایر عمومی نیز همراه با خانواده های خود در این مراسم معنوی حضور داشتند.

اجرای برنامه تواشیح از برنامه های متنوع این مراسم بود كه با استقبال افراد حاضر در جلسه قرار گرفت.

نمایشگاه بزرگ قرآن كریم قشم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این جزیره تا 14مرداد همه شب از ساعت 18الی 24برای بازدید و استفاده علاقه مندان برپاست.

فراهنگ**/ك21871





:: برچسب‌ها: خورشید , شهرستان , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: