امام جمعه خمین: نمازجمعه پشتوانه عظیمی برای كشور است
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید 'علی حسینی' در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: بعد از سالهای متمادی كه اقامه فریضه دینی نماز جمعه در كشور به فراموشی سپرده شده بود، سرانجام با پیروزی انقلاب اسلامی اولین نمازجمعه در پنجم مرداد ماه سال 58 به امامت مرحوم آیت الله سید 'محمود طالقانی ' در دانشگاه تهران برگزار شد.

وی گفت: نماز جمعه به عنوان یكی از بزرگترین اجتماع های عبادی و سیاسی برای مسلمانان خاری در چشم دشمنان اسلام است.

حسینی، ادامه داد: كشور سوریه امروز خاكریز اول جبهه انقلاب است و به این دلیل كفر جهانی، مستكبران دنیا و صهیونیست ها درصدد تصرف و ضربه زدن به این كشور هستند.

وی بیان كرد: تقابل جبهه استكبار و انقلاب، حق و باطل، تا ظهور حضرت مهدی (عج) همچنان ادامه خواهد داشت و دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به اسلام هستند.

امام جمعه خمین افزود: قتل عام مردم بحرین و اقدامات اخیر تروریستی در كشور عراق، از مهمترین نمونه های تقابل جبهه استكبار با اسلام است.

وی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم كشور میانمار، گفت: استكبار جهانی به جرم اینكه ملت این كشور مسلمان هستند آنان را به صورت حساب شده قتل عام می كند.

وی بیان كرد: سكوت سازمان های حقوق بشر و طرفداران دموكراسی در خصوص مسئله قتل عام مردم میانمار، نشانه آن است كه آنها با اسلام دشمن هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز بزرگداشت مرحوم شیخ سهروردی، اظهار كرد: كتاب های این فیلسوف بزرگ هنوز هم در حوزه های علمیه تدریس می شوند.

وی با اشاره به ششم مرداد ماه كه به عنوان روز آموزش فنی و حرفه ای نامگذاری شده است، افزود: مشكل ما تنها بیكاری نبوده بلكه فرهنگ كار و تلاش در میان ما ضعیف است.

امام جمعه خمین افزود: با ترویج و تقویت فرهنگ كار و تلاش در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان می توان با توطئه های دشمنان كه درصدد آسیب زدن به اقتصاد كشور هستند، مقابله كنیم.

8122/245





:: برچسب‌ها: استرالیا , آسیا , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: