تراكتورسازی در بازی با پیكان، نشانی از تیم مدعی نداشت
نوشته شده توسط : ipxrxt

این تیم كه با ارایه بازی های جذاب در فصل گذشته، همواره به عنوان یك تیم مدعی مطرح و در پایان رقابت های لیگ یازدهم تنها با اختلاف یك امتیاز نسبت به تیم قهرمان، در رتبه دوم ایستاد در این فصل و در دو بازی گذشته ، نه تنها به عنوان مدعی ظاهر نشده بلكه بازی های ضعیف آن مقابل سایپا و پیكان و كسب تساوی مقابل این دو تیم، هواداران و علاقه مندان این تیم را تا حدودی دلسرد كرده است.

در بازی دیشب این تیم مقابل پیكان كه با حضور بیش از چهار هزار هوادار تراكتورسازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، تراكتورسازی میهمان در حالیكه كه شرایط میزبانی برایش فراهم بود برنامه ای برای رسیدن به گل نداشت و بیشتر سعی داشت از ضربه های ایستگاهی و اوت دستی به این هدف برسد.

قرار نگرفتن بازیكنان در پست های تخصصی خود یكی دیگر از ایرادهای وارده بر این تیم در دو بازی گذشته است كه نمونه عینی آن احسان حاج صفی و فلاویو لوپز بودند كه در نقش های جدیدی كه به آنها داده شده بود چندان كارآیی نداشتند.

همچنین كم بودن و یا در بسیاری مواقع قطع بودن ارتباط بین خطوط این تیم به خصوص خط هافبك و حمله از دیگر اشكالات بازی دیشب تراكتورسازان مقابل پیكان بود.

در بازی دیشب دو تیم، مهدی كریمیان و محمد ایرانپوریان كه در این فصل به تراكتورسازی ملحق شده اند در حین بازی تعویض شدند و جای آنها را دو بازیكن فصل قبل این تیم پر كردند و بازی این تیم از این دقایق تا حدودی بهتر شد اما بازهم كمتر از حد انتظار بود.

هر چند قضاوت در مورد تیمی كه تنها دو بازی انجام داده كمی زود است اما اگر تراكتورسازی نخواهد تغییری اساسی در روند فعلی خود دهد نباید از این تیم انتظار قهرمانی و یا حتی نایب قهرمانی داشت و فاصله این تیم با تیم های مدعی در ادامه رقابت ها رفته رفته بیشتر خواهد شد.

به كارگیری بازیكنان در پست های تخصصی خود و پرهیز از هرگونه آزمون و خطا در این تیم، تقویت بین خطوط این تیم با استفاده از بازیكنان دونده و سرعتی، استفاده از یك هافبك بازیساز در كنار سایر هافبك ها، گوشزد كردن وظایف تك تك بازیكنان در حین بازی، پرهیز از حركات انفرادی و استفاده از بازیكنان آماده و مجرب كه فصل گذشته نیز در خدمت تیم بوده اند می تواند تراكتورسازی را در ردیف تیم های مدعی این فصل قرار دهد.

نكته مهم دیگری كه تراكتورسازی باید در طول فصل همواره به آن توجه كند سلامت و حفظ آمادگی بازیكنان است و برای این كار در كنار استفاده از مربیان بدنساز باید از یك پزشك و فیزیوتراپ ماهر نیز بهره گیرد.

هم اكنون محمد ابراهیمی، فردین عابدینی و آنسلمو گونزالس از این تیم دچار مصدومیت هستند و شاید حضور آنها در تیم در ادامه رقابت ها، موجب روان تر شدن بازی های این تیم شود.

تراكتورسازی هم اكنون با دو امتیاز از دو بازی در رده دهم جدول رده بندی جای دارد و سه شنبه هفته بعد و در هفته سوم در تبریز میزبان مس كرمان خواهد بود.

7233/587/ 1645





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: