فركی: فولاد خوزستان شایسته شكست نبود
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، 'حسین فركی' كه در خاتمه بازی تیمش در برابر تیم سپاهان اصفهان در شهر اهواز با خبرنگاران مصاحبه می كرد، گفت: واقعیت این است كه ما شایسته این شكست نبودیم زیرا به شرایط تیمی خودمان باختیم.

وی اضافه كرد: در حالی كه بازی و توپ در دست تیم ما بود، برخلاف جریان بازی گل خوردیم كه متعاقب آن، دومین گل را هم دریافت كردیم كه این مساله باعث بوجود آمدن استرس در میان بازیكنان تیم فولاد خوزستان شد.

فركی با تبریك این پیروزی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در اواخر نیمه نخست، بازیكنان ما موفق شدند یكی از دو گل خورده را جبران كرده و به بازی برگردند.

وی افزود: در نیمه دوم، تیم ما شروع خوبی داشت به طوری كه توپ و زمین را در اختیار داشتیم اما تیم سپاهان اصفهان با روی آوری به ضدحمله موفق شد سومین گل خود را هم به ثمر برساند كه این گل باعث شد بازیكنان ما سازماندهی خود را از دست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با پذیرفتن مسوولیت این شكست اظهار داشت: من از هواداران این تیم تقاضا دارم صبر داشته باشند زیرا تازه ما در ابتدای لیگ برتر هستیم و زمان برای جبران این شكست وجود دارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، چهارشنبه شب در دومین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در شهر اهواز با نتیجه 3 بر یك مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

639/642

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: سقوط , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: