جهاد كشاورزی جنوب كرمان خبر واگذاری اراضی به قطریها را تكذیب كرد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی جنوب كرمان، تا كنون هیچ گونه واگذاری اراضی به قطریها در این منطقه صورت نگرفته است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان كرمان نیز درباره سخنانی كه به نقل وی در برخی سایت ها و خبرگزاری ها در این ارتباط منتشر شده است، به خبرنگار ایرنا گفت: مطالبی كه به نقل از بنده درباره اجاره اراضی جنوب كرمان به قطری ها عنوان شده است، صحت ندارد.

حجت الاسلام 'محمدرضا امیری' افزود: خبرنگار یكی از خبرگزاری ها به صورت كلی و درباره سرمایه گذاری خارجی در كشور پرسشی با این مضمون كه دولت قصد دارد اراضی كشاورزی را به كشورهای خارجی اجاره دهد! نظر شما در این رابطه چه می باشد؟ مطرح كرد.

وی بیان داشت: من در پاسخ به سووال خبرنگار عنوان كردم، این نوع سرمایه گذاری اگر به شرط مشخص شدن مدت اجاره، قیمت بالای اجاره بها، استفاده محصولات تولیدی در داخل كشور و بكارگیری نیروی كار بومی باشد، مشكلی در مورد اجاره دادن نیست.

حجت الاسلام امیری، خاطرنشان كرد: متاسفانه برخی از سایت ها و خبرگزاری ها عنوان كرده اند كه اراضی جنوب به قطری ها اجاره داده شده و یا در حال اجاره دادن است كه چنین خبری واقعیت ندارد.

حجت الاسلام 'محمد رضا امیری' نماینده پنج شهرستان كهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی است.ك/3

7444/2624





:: برچسب‌ها: آلمان , جشن تولد , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: