نارضایتی كشورهای اروپایی از تاخیر در اعمال اصلاحات حوزه یورو
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه اسپانیا روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام كرد: اسپانیا، فرانسه و ایتالیا خواستار اعمال فوری توافق های صورت گرفته شدند.

توافق مذكور در نشست 29 ژوئن در بروكسل به تصویب رسیده بود كه در آن سران اتحادیه اروپا توافق كردند اقداماتی در راستای حمایت بانك ها و افزایش رشد اقتصادی دركشورهای عضو حوزه یورو صورت دهند.

براساس توافق صورت‌ گرفته در این نسشت، كشورهای اروپایی به صندوق‌های كمك پولی اروپایی اجازه می‌ دهند تا به ‌طور مستقیم به بانك ‌ها كمك كنند.

بحران مالی 2 ساله اخیر اتحادیه اروپا بیانگر واگرایی در اتحادیه اروپا است و با توجه به تبعات منفی كه در زندگی عادی مردم دارد،می ‌تواند شرایط را برای دولت ‌های حاكم سخت كند.

بی‌ ثباتی در ارزش پول واحد اروپایی كه مدتی است گریبانگیر حوزه یورو شده است شدیدا تحت تاثیر بحران سیاسی و تنش‌هایی است كه میان سران اروپا بر سر مسیر آتی حوزه یورو و پول واحد اروپایی وجود دارد،كه این تنش‌ها با روی كار آمدن دولت‌های چپ گرا در كشورهای مختلف اروپایی و مخالفت آنها با پیمان مالی به رهبری آلمان، هر روز بیشتر از قبل گسترش می‌یابد.

مترجمام/9242**





:: برچسب‌ها: انگور چینی , معماری , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: