حضور 46 كشور در بخش قرآن و فرهنگ بین‌الملل نمایشگاه تهران
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار معارف ایرنا از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، این بخش با همكاری ستاد برگزاری نمایشگاه و جامعه‌المصطفی العالمیه برپا شده است و تا پایان ماه مبارك رمضان فعال خواهد بود.

در این بخش كارشناسانی از 46 كشور جهان در 22 غرفه حضور دارند و فعالیت‌های قرآنی كشور خود را به بازدیدكنندگان معرفی می‌كنند.

ایجاد تبادل میان فعالان قرآنی كشورهای مختلف، آگاهی از دستاوردهای قرآنی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی كشورهای گوناگون، نگاه ویژه به بیداری اسلامی به عنوان شعار نمایشگاه و نگاه ویژه به روش آموزش قرآن و حفظ قرآن كریم در كشورهای مختلف از اهداف این بخش محسوب می شود.

همچنین در این بخش برخی نمایندگان كشورهای شركت كننده، قرآن‌های خطی كشور خود را نیز برای نمایش به همراه آورده و در معرض دید مخاطبان قرار داده‌اند.

نشست‌هایی با موضوع بررسی ظرفیت و دستاوردهای قرآنی در كشورهای مختلف جهان از دیگر برنامه های این بخش است كه زمان آنها اعلام خواهد شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه 25 تیر با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

فراهنگ** 1883





:: برچسب‌ها: جشنواره , آسیا , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: